تحلیل ارز دیجیتال

هندی ‌ها برترین سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲!

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
حسین قطبی

طبق داده‌های منتشر شده از برترین سرمایه‌گذاران در حوزه ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲، سه نفر اول این دسته بندی اصالتاً هندی هستند. برترین سرمایه‌گذار این حوزه در سال گذشته، بالاجی سرینیواسان (Balaji Srinivasan)، بنیان گذار صرافی کوین‌بیس با سرمایه‌گذاری در ۴۴ پروژه صنعت کریپتو بوده است که هندی تبار است.

طبق آخرین داده‌های RootData، علی‌رغم زمستان کریپتو، برخی از برترین سرمایه‌گذاران در سال ۲۰۲۲ پول خود را در حوزه ارزهای دیجیتال وارد کرده‌اند. پلتفرم RootData یک ارائه‌دهنده داده در حوزه پروژه‌های کریپتویی است که داده‌های جمع‌آوری سرمایه را به سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال ارائه می‌دهد، این داده‌ها توسط کالین وو (Colin Wu)، روزنامه‌نگار چینی در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشته شد.

  اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در ارزدیجیتال

کالین وو در صفحه توئیتر خود بیان کرد که RootDate” افرادی را نشان می‌دهد که در سال ۲۰۲۲ بیشترین سرمایه گذاری را در زمینه کریپتو انجام داده‌اند. بالاجی سرینیواسان مدیر سابق کوین‎بیس با ۴۴ سرمایه گذاری در رتبه اول قرار گرفت. ساندیپ نایلوال بنیانگذار پالیگان با ۳۷ تا در رتبه دوم قرار گرفت و بنیان‌گذار پروژه سند باکس در رتبه سوم قرار گرفت که همه همه آنها هندی هستند”.

 برترین سرمایه‌گذاران  ارزهای دیجیتال
وو بلاکچین(@WuBlockchain)  ۱۶ ژانویه ۲۰۲۳

جزئیات داده‌ها نشان‎می‌دهد که مدیر ارشد فناوری سابق صرافی کوین‎بیس با ۴۴ سرمایه‌گذاری در رتبه اول قرار دارد. آخرین سرمایه گذاری او به ۱۲ دسامبر ۲۰۲۲ بر می‌گردد. دومین در این لیست. ساندیپ نایلوال (Sandeep Nailwal) است که یکی از بنیانگذاران پالیگان است. نایلوال در بیش از ۳۷ پروژه کریپتویی سرمایه گذاری کرده است و آخرین سرمایه گذاری او به ۱ دسامبر ۲۰۲۲ بر می‌گردد. سباستین بورگت (Sebastian Borget)، مدیر ارشد اجرایی سندباکس، با ۱۴ سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۲ که آخرین سرمایه گذاری آن به ۲۲ نوامبر ۲۰۲۲ بر می‌گردد، در رتبه سوم این رده‎ بندی قرار دارد. چهارمین نفر در این لیست، سانتیاگو آر سانتوس (Santiago R Santos) است که که یک سرمایه گذار مالی و میزبان مجموعه پادکستی Empire است. او در سال گذشته بیش از ۱۴ سرمایه گذاری انجام داده است که آخرین سرمایه گذاری آن به ۲۲ اکتبر بر می‌گردد.

نگاهی دقیق تر به لیست سرمایه‌گذران ارزهای دیجیتال در این داده‌ها نشان می‌دهد که از هر ۱۰ سرمایه گذار، چهار نفر از هند هستند. اگرچه هند به طور کلی چشم انداز مثبتی در مورد ارزهای دیجیتال ندارد، اما سرمایه گذاران این کشور از نظر تحلیل پتانسیل ارزهای دیجیتال کم نیستند.

همچنین طبق این داده‌ها می‌توان گفت، اگر چه سال ۲۰۲۲ از نظر قیمت‌های بازار ارزهای دیجیتال و انبوهی از رویدادهای پیش‌بینی‌نشده دیگر سالی کشنده بود، بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار نزولی را یک فرصت بالقوه می‌دانستند. اعداد RootData نمونه‎ای از علاقه به ارزهای دیجیتال با وجود شرایط موجود در بازار هستند.

منبع: اقتصادآنلاین

بیشتر از ‌تحلیل‌های ارز دیجیتال:

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا