صرافی ارز دیجیتال

صرافی FTX به مشتریان ژاپنی خود اجازه برداشت وجه می دهد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
حسین عسکری

مشتریان صرافی FTX در ژاپن به زودی می توانند وجوه خود را که در حال حاضر به دلیل فرآیند ورشکستگی مسدود شده است، برداشت کنند.

دو صرافی رمزارز متعلق به صرافی بزرگ FTX، یعنی FTX Japan و Liquid، در حال توسعه سیستمی هستند که امکان برداشت را تا اواسط فوریه برای ژاپنی ها فراهم می کند.

دو صرافی ارزهای دیجیتال متعلق به FTX در ژاپن یعنی FTX Japan و Liquid  به طور مشترک پنجشنبه اعلام کردند که کاربران آنها می توانند تا اواسط فوریه وجوه خود را برداشت کنند.

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

 این دو صرافی رمزارز اعلام کردند: برای دارایی‌هایی که مشتریان در صرافی FTX ژاپن و Liquid Japan به ما سپرده‌اند، در حال توسعه سیستمی هستیم تا برداشت‌ها از وب‌سایت Liquid Japan امکان‌پذیر باشد.

برای برداشت وجه، مشتریان FTX ژاپن باید یک حساب در Liquid باز کنند و دارایی های خود را به پلتفرم Liquid منتقل کنند. طبق اعلامیه مشترک، صرافی ها قصد دارند تا اواسط فوریه امکان برداشت را فراهم کنند.

صرافی ژاپنی Liquid در اوایل سال جاری توسط FTX خریداری شد، این معامله شامل Quoine Corp، یکی از اولین صرافی‌های رمزارزی بود که در سال ۲۰۱۷ با موفقیت در سازمان ارشد مالی ژاپن، آژانس خدمات مالی (FSA) ثبت نام کرد.

  اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در ارزدیجیتال

این خرید به دنبال یک هک بزرگ بود که در آن حدود ۹۰ میلیون دلار ارزهای دیجیتال از پلتفرم Liquid به سرقت رفت. سپس FTX در آن زمان ۱۲۰ میلیون دلار تامین مالی بدهی به Liquid داد.

FTX در ۱۱ نوامبر اعلام ورشکستگی کرد. با این حال، FTX ژاپن در ۱ دسامبر گفت که با توجه به نحوه نگهداری این دارایی‌ها، پول نقد و ارز دیجیتال مشتری های ژاپنی نباید در صرافی FTX ژاپن نگه داری شود.

در ماه نوامبر، FSA سه دستور علیه صرافی FTX ژاپن صادر کرد: یک حکم تعلیق کسب و کار، یک دستور برای نگهداری دارایی ها در داخل و یک دستور بهبود کسب و کار.

این دستورات به دنبال اقدام صرافی هایی بود که برداشت مشتریان را به طور ناگهانی متوقف کردند.

منبع: اقتصادآنلاین

محتوی بیشتر از صرافی ارزدیجیتال :

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا