بازاریابی دیجیتالدولت دیجیتال

بروکرها در هر مبادله فناوری جایزه می‌گیرند

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

بر اساس طرح جهش تجارت فناوری، برای ترغیب این عناصر مهم در زیست بوم نوآوری کشور، بروکرها در هر معامله یک جایزه دریافت می‌کنند.

شبکه فن بازار ملی معاونت علمی، در راستای پیاده سازی عملی، اهداف «جهش تولید» در درون این شبکه، طرح جهش تجارت فناوری را آغاز کرد.

اکنون بر اساس یکی از اجزای این طرح، برای تشویق بیشتر  بروکرها، این گارگزاران به ازای معاملات انجام شده در حوزه فناوری، جایزه تشویقی دریافت می‌کنند.

میلاد صدر خانلو رئیس شبکه فن بازار ملی، در توضیح جزئیات این طرح، اظهار کرد: محور اصلی فعالیت بروکرها، همرسانی محصولات فناورانه میان خریدار و فروشنده است و بر این اساس و در راستای رونق بخشی به این مبادلات، جوایزی برای این کارگزاران در نظر گرفته شده است.

رئیس شبکه فن بازار ملی ایران، مبالغ جایزه برای  سه حوزه بازاریابی، سرمایه گذاری و رفع نیاز فناوارنه عنوان کرد که مبلغ بازاریابی  ۰.۶ درصد و نیز به نسبت ۰.۵ درصد در ازای سرمایه گذاری و رفع نیاز فناورانه است و افزود: معمولاً با نظارت شبکه های فن بازار در سراسر کشور، بروکرها مبلغی در حدود ۲ تا ۷  درصد کل مبلغ معامله را  نیز در قالب کمیسیون، از طرفین این تبادل تجاری، دریافت می‌کنند. ایجاد این مشوق‌های جنبی در راستای  توسعه هر چه بیشتر بازار فناوری کشور انجام می‌گیرد.

رئیس شبکه فن بازار معاونت علمی در ادامه افزود:  با توجه به اینکه بروکرها یکی از عوامل تاثیر گذار و مهم زیست بوم دانش بنیان کشور هستند، این جوایز می‌تواند مشوقی  باشد تا آنها با دلگرمی بیشتری  به وظایفشان در درون شبکه عمل کنند.

شبکه فن بازار ملی ایران بر اساس نقشه جامع علمی کشور و ابلاغیه های شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وظیفه توسعه بازار فناوری کشور را عهده دار است.

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا