فناوری بلاک چین

استفاده از فناوری بلاکچین در لالیگا اسپانیا

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

لالیگا، لیگ برتر فوتبال اسپانیا، از پیاده‌سازی سیستم جدیدی خبر داد که از بلاکچین برای ردیابی توپ‌های فوتبالی که برای به ثمر رساندن گل استفاده می‌شوند، استفاده می‌کند.

این سیستم که توسط Gol Ball، یک شرکت شخص ثالث ارائه می‌شود، این توپ‌ها را تایید می‌کند تا کاربران بتوانند آنها را از طریق بازارهای رسمی یا قرعه کشی خریداری کنند.

لالیگای اسپانیا از سیستم بلاکچین برای صدور گواهینامه توپ فوتبال استفاده می‌کند

لالیگا، لیگ برتر فوتبال در اسپانیا، اعلام کرده است که یکی از اولین سازمان‌هایی خواهد بود که توپ‌های مورد استفاده برای گلزنی را با استفاده از فناوری بلاکچین تأیید می‌کند. این موسسه قبلاً با Gol Ball، یک شرکت شخص ثالث، برای پیاده‌سازی این سیستم همکاری کرده است.

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

این سیستم که قرار است بعد از جام جهانی قطر مورد استفاده قرار گیرد، برای ردیابی هر توپ استفاده شده در هر مسابقه و جداسازی و شناسایی توپ‌هایی که برای به ثمر رساندن هر یک از گل‌ها استفاده شده‌اند، استفاده می‌شود، کاری که قبلاً انجام نشده بود. قبلا هر توپ با بقیه قاطی می‌شد.

ساموئل اتوئو، سفیر لالیگا و بازیکن سابق فوتبال، به اهمیت این فناوری جدید اشاره کرد. اتوئو عنوان کرد: در طول دوران حرفه‌ای من به عنوان یک فوتبالیست معمولاً فقط پس از هتریک به شما یک توپ داده می‌شد، اما هرگز مطمئن نبودید که این توپ همان توپی است که واقعاً با آن گل زده اید. اگر می‌توانستیم توپ گلزن را شناسایی کنیم، من و همکارانم همه آنها را می‌خواستیم.

منبع: پول و تجارت

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا