آلت‌کوین

اظهار نظر جنجالی یکی از بنیان گذاران لجر درباره ریپل

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
حسین قطبی

آیا ریپل متمرکز است؟ یکی از بنیانگذاران کیف پول لجر به اظهار نظر جنجالی درباره ریپل پرداخت. اما وی بعداً از اظهارات جنجالی خود در مورد این ارز دیجیتال عقب نشینی کرده و آن‌ها را خطای ناشی از زبان نامیده است.

 اریک لارچوِک (Eric Larchevêque)، یکی از بنیانگذاران کیف پول سخت ‌افزاری محبوب ارزهای دیجیتال لجر، پس از اظهار نظرهای توهین ‌آمیز درباره ارز دیجیتال ریپل XRP، با واکنش‌های منفی مواجه شد.

این کارآفرین فرانسوی در کلیپی که در پلتفرم رسانه اجتماعی TikTok منتشر شد، گفت که توکن وابسته به پروژه ریپل به دلیل سطح بالای متمرکز بودن، حتی جزء یک ارز رمزنگاری شده هم نیست. لارچوک در این کلیپ، ریپل XRP را همراه با پروژه شکست خورده ارز دیجیتال ترا در پایین ترین سطح قرار داد.  

  اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

جامعه ریپل در مورد این دیدگاه ابراز نگرانی کرد و از لارچوک خواست موضع خود را در مورد یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال روشن کند. به طوری که برخی از طرفدارن ریپل گفتند که کیف پول لجر خود را کنار خواهند گذاشت.

لارچویک در مجموعه‌ای از توییت‌های اخیر منتشر شده، تلاش کرد اهمیت نظرات اخیر خود را از ریپل کم ‌اهمیت جلوه دهد و ادعا کرد که در کلیپ فوق‌الذکر جدی نبوده است. او تاکید کرد که لجر از ریپل، به بهترین نحو حمایت می‌کند و افزود که این کیف پول یکی از اولین کیف پول‌هایی بود که از این ارز دیجیتال بحث ‌برانگیز پشتیبانی کرد.

به دیدگاه برخی از اعضای جامعه ریپل، اظهار نظر مذکور، دیدگاه احمقانه‌ای بود که در یک مصاحبه صوری بیان شده است و این یک عمل نامناسب است، زیرا مردم فکر می‌کنند که این نظر لجر بوده است. در حالی که مطلقاً چنین نیست. لارچویک همچنین اشاره کرده است که ارز دیجیتال ریپل در چند سال گذشته تکامل زیادی داشته است. از این رو این کارآفرین تاکید کرده است که این واقعیت اظهارات او را از امروز کاملاً نامعتبر می‌کند.

منبع: اقتصادآنلاین

  • اظهار نظر جنجالی یکی از بنیان گذاران لجر درباره ریپل

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا