آلت‌کوین

چین لینک بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در بخش دارایی‌های واقعی توکنیزه‌سازی!

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
زهرا ساسان

به گفته دیوید زیمرمن، تحلیلگر شرکت تحقیقاتی K33 Research، ارز دیجیتال چین لینک (LINK) می‌تواند بهترین و ایمن‌ترین گزینه برای سرمایه‌گذارانی باشد که می‌خواهند روی روند رو به رشد توکنیزه‌سازی دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) سرمایه‌گذاری کنند.

توکنیزه کردن دارایی‌های مالی سنتی مانند کالاها و اوراق قرضه در شبکه‌های بلاکچینی، می‌تواند هزینه‌ها را به میزان قابل‌توجهی کاهش داده و در عین حال، شفافیت را افزایش دهد.

در همین راستا، اسکات ملکر، سرمایه‌گذار معروف، نیز می‌گوید: چین لینک با سیستم اوراکل‌ها و مشارکت‌های گسترده‌اش، موقعیت خوبی برای اتصال بلاکچین‌ها با داده‌های دنیای واقعی دارد.

در ماه سپتامبر، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه، ارزش بازار توکنیزه‌سازی دارایی‌های دنیای واقعی در بلاکچین به بالاترین حد خود یعنی بیش از ۳ میلیارد دلار رسیده است.

برخی از بانک‌های بزرگ جهانی و همچنین، تعدادی از پلتفرم‌های رمزارزی در حال حاضر اقداماتی را برای توکنیزه‌سازی دارایی‌های سنتی انجام داده‌اند.

برای مثال، غول بانکداری جی‌پی مورگان (JPMorgan) دیروز گزارش داد که اولین تراکنش تسویه وثیقه مبتنی بر بلاکچین را با مشارکت غول سرمایه‌گذاری بلک راک (BlackRock) و بانک بارکلیز (Barclays) انجام داده است.

برای خرید رمزارز چین لینک، زیمرمن به سرمایه‌گذاران توصیه کرد که منتظر قیمت‌های پایین‌تر باشند و به سطح حمایتی بلندمدت ۵٫۷ دلاری برای باز کردن موقعیت‌های خرید اشاره کرد.

منبع: رمزارزنیوز

  • چین لینک بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در بخش دارایی‌های واقعی توکنیزه‌سازی!
کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا