ارزدیجیتالپرداخت دیجیتال

بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

مقدمه
هر روز با مشاهده لیست رمز ارز ها، کاربران بیشتری به فکر می افتند تا از بازار داغ ارز دیجیتال عقب نیفتند. هم‌زمان با افزایش آگاهی مردم نسبت به مزایای ارزهای دیجیتال و افزایش قیمت رمزارز ها، تمایل مردم به خرید این ارزها نیز افزایش پیدا کرده است. بیت کوین، اتریوم و ریپل در کنار تتر از جمله ارزهای دیجیتالی هستند که استفاده از آنها رواج بیشتری دارد. نکته مهم و مشترکی که در این زمینه وجود دارد این است که در شیوه نگهداری، هیچ تفاوتی بین بیت کوین و گمنام­ترین ارز دیجیتال نیست. برای نگهداری همه ارزهای دیجیتال، نیاز به والت یا همان کیف پول آنلاین وجود دارد.

در این مقاله  با برخی از بهترین کیف پول­های ارز دیجیتال برای اندروید آشنا می­شویم.
به یاد داشته باشید این فهرست صرفاً بر اساس حروف الفبا مرتب شده است و تقدم آنها نشانه برتری به دیگر والت­ها نیست.

بهترین کیف پول آنلاین برای اندروید

در ادامه با برخی از بهترین والت­هایی که توسط دارندگان اندروید به کار می­روند، آشنا می­شویم.

Atomic Wallet

یکی از ویژگی­های این والت مشهور و البته محبوب، پشتیبانی از بیش از ۳۰۰ توکن و کوین مختلف است. همچنین این والت با استفاده از صرافی داخلی خود، قدم بزرگی در زمینه تمرکززدایی برداشته است.

Blockchain Wallet

بلاکچین نه‌تنها یک دفتر ثبت تراکنش­های کریپتویی است، بلکه نام یکی از بهترین کیف پول­های موجود برای اندروید نیز هست. از ویژگی­های این والت می­توان به گرافیک زیبا، امکان پرداخت با بیت کوین، امنیت بالا و همچنین پشتیبانی از ۱۸ زبان دنیا اشاره کرد. همچنین رابط کاربری آن، استفاده از آن را بسیار آسان کرده است.

Blockfolio Wallet

Cobo Wallet

این کیف پول علاوه بر بیت کوین از دیگر ارزهای مهم نیز پشتیبانی می­کند. همچنین این والت از ۸۰ زبان دنیا پشتیبانی می­کند. هر چند ایراداتی در مورد بیان می­شود اما تأثیری در محبوبیت آن نداشته است. لازم به ذکر است در اکثر کیف پولها، می توانید قیمت بیت کوین را به صورت لحظه ای مشاهده کنید.

Coinomi Wallet

کوینمی یکی از کیف پول­هایی است که از بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می­کند. اگر به دنبال خرید و فروش بدون واسطه ارز هستید می‌توانید از این والت استفاده کنید. امنیت آن نیز در بالاترین سطوح قرار دارد. البته این والت کاربران ایرانی را تحریم کرده است و امکان استفاده از صرافی داخلی آن وجود ندارد.

Eluctrum Wallet

در الکتروم، امنیت حرف اول را می­زند. متن باز بودن و همچنین کارمزد پایین نیز از دیگر عوامل محبوبیت این والت به شمار می­روند. به همه اینها، سادگی در استفاده را نیز اضافه کنید، تا با خیالی آسوده آن را انتخاب کنید.

Exodus Wallet

از جمله ویژگی­های این والت می­توان به موارد زیر اشاره کرد:
استفاده از رابط کاربری آسان و جذاب، پشتیبانی همیشگی و بهره­مندی از صرافی داخلی، از جمله مزیت­های این کیف پول محسوب می­شوند. البته در مورد امنیت و همچنین کارمزد بالای صرافی داخلی آن نظرات منفی زیادی وجود دارد که البته قابل چشم‌پوشی نیستند. البته قابلیت اتصال به کیف پول سخت‌افزاری ترزور یکی از نکات مثبت این والت است.

 Trust Wallet

اگر امنیت کیف پول چندان برای شما اهمیت ندارد، تراست والت یکی از بهترین گزینه­های پیش روی شما برای مدیریت دارایی­های کریپتویی شماست. یکی از نکات جالب این والت امکان اتصال آن به صرافی چنجلی است. این در حالی است که این والت متعلق به بزرگ‌ترین صرافی آنلاین یعنی صرافی بایننس است. علاوه بر این پشتیبانی از تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال مانند بایننس کوین و بیت کوین را نیز می­توان از جمله ویژگی­های مهم این والت به شمار آورد. وجود این ویژگی­ها می­تواند کار را برای تریدرها آسان کند.

نتیجه گیری

نکته‌ای که در این زمینه مهم است، این است که انتخاب این کیف پول­ها نهایتاً توسط کاربر صورت خواهد گرفت. این انتخاب بستگی شدیدی به سلیقه و البته کارایی مدنظر خود کاربر دارد. شاید از نظر شما کاربران گرامی، نام برخی از کیف پول­ها در این مطلب از قلم افتاده باشد. کیف پول­هایی مانند جکس لایبریتی یا دلتا و چندین و چند والت دیگر. اما باید بدانید که این مطلب صرفاً جهت آشنایی کاربران با برخی از این کیف پول­ها بوده است و هیچ الزامی به استفاده از این والت­ها توسط کاربران عزیز نیست. در ضمن در قسمت نظرات شما هم می­توانید در مورد بهترین کیف پول اندرویدی نظر خود را اعلام کنید.

منبع:  رمز ارز نیوز

بیشتر از کیف‌پول کریپتو در اقتصادالکترونیکی:
چین اولین کیف پول سخت‌افزاری یوان دیجیتال را توسعه داد
معرفی بهترین کیف پول های بایننس کوین
مفاهیم پایه؛ کیف پول ارز دیجیتال چیست؟
چین استفاده آزمایشی از کیف پول فیزیکی برای یوان دیجیتال را کلید زد
خزانه داری آمریکا: صرافی های ارز دیجیتال باید هویت کیف پول های خصوصی را ثبت کنند!
نارضایتی کاربران کیف پول لجر؛ هک اطلاعات مشتریان این کیف منجر به کلاهبرداری شد۱۳ درصد پولشویی‌های بیت کوین از طریق کیف پول‌های حریم خصوصی انجام می‌شود
کیف پول های کریپتو قانون‌گذاری می‌شوند! شایعه یا حقیقت؟

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا