بیت‌کوینتحلیل ارز دیجیتال

بیت‌کوین به مرحله آخر رسیده است؟

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

دارندگان بلندمدت بیت‌کوین ممکن است به دلیل کاهش مداوم قیمت، اعتقاد خود نسبت به ارز دیجیتال را از دست بدهند همچنین احتمالاً تصمیم به فروش بیت‌کوین با ضرر بگیرند.

گلسنود در آخرین گزارش خود دریافت که معیار ۹۰ روزه سکه نابود شده و به پایین‌ترین حد خود رسیده است به این معنی که بیت‌کوین قدیمی‌تر در شرایطی که هولدرز (دارندگان بیت‌کوین که نمی‌خواهند سرمایه‌های خود را بفروشند زیرا معتقدند ارز رمزپایه آینده مالی خوبی دارد) در مواجهه با شرایط رو به نزول بازار به حفظ خود ادامه می‌دهد، غیرفعال بوده است.

به گفته ادریس، تحلیلگر کریپتو کوانت، نگاهی به معیار سنجه‌های سنی ورودی – خروجی مصرف شده در مبادلات نشان داد که سکه‌هایی که قبلاً برای ۶ تا ۱۸ ماه نگهداری می‌شدند اخیراً به شدت توزیع شده‌اند.

وی گفت که  اکثر این سکه‌ها در بازار گاوی ۲۰۲۱ و بالاتر از قیمت ۳۰ هزار دلار خریداری شده‌اند. با این حال، با افزایش عدم اطمینان و تردیدها در مورد رشد قابل‌توجه قیمت بیت‌کوین در کوتاه‌مدت، برخی از دارندگان بلندمدت با زیان تقریبی ۵۰ درصد از بازار خارج شده‌اند.

با این حال، خطی نقره‌ای برای همه این موارد وجود داشت. ادریس معتقد بود که این نوع فروش‌ها معمولاً نشان‌دهنده این است که چرخه بازار نزولی به پایان خود نزدیک می‌شود.

طی مراحل پایانی بازارهای نزولی حتی سرمایه‌گذاران وفادارتر نیز از ترس تسلیم می‌شوند و سکه‌های خود را با زیان هنگفت می‌فروشند تا از ضررهای بزرگ‌تر جلوگیری کنند. این نوع کاپیتولاسیون‌ها معمولاً در ماه‌های آخر یک بازار نزولی رخ می‌دهند که نشان‌دهنده تشکیل پایین بالقوه در آینده نزدیک است.

در حالی که ادریس عقیده دارد که چرخه خرس فعلی ممکن است به پایان خود نزدیک شود، عملکرد بیت‌کوین در زنجیره دو سه ماهه گذشته رکود را نشان داد.

طبق داده‌های Santiment، میانگین سن سرمایه‌گذاری دلار (MDIA) و میانگین سن سکه در ۶ ماه گذشته روند صعودی داشته است به این معنی که چندین سرمایه‌گذاری بیت‌کوین برای مدتی غیر فعال بوده است. علاوه بر این، چنین رکودی در شبکه معمولاً افزایش قیمت یک دارایی را دشوار می‌کند بنابراین، برای اینکه هر گونه رشد قیمت قابل توجهی برای بیت‌کوین امکان‌پذیر باشد، این سکه‌های غیرفعال باید مقداری فعالیت داشته باشند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در زمان نگارش این متن ۹۳۵.۷۲ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۶۱ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۳۹.۵۵ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۴ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶.۲۲ میلیارد دلار است که ۵۴.۲۸ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۳.۰۳ میلیارد دلار است که ۸.۳۵ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۳۴.۶۴ میلیارد دلار است که ۹۵.۶۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷.۵۳ صبح به وقت شرقی)

 این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۱۹ هزار و ۳۰۸.۵۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۴۸ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۳۰۹.۶۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۴۷ درصد کاهش

 ۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش

۴- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد افزایش

۵- بایننس کوین

قیمت: ۲۸۲.۵۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۲۵ درصد کاهش

۶-  ریپل

قیمت: ۰.۴۷۴۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۰.۱۸ درصد کاهش

۷-  کاردانو

قیمت: ۰.۴۳۱۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۴۵ درصد کاهش

۸-  سولانا

قیمت: ۳۲.۹۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۲۶ درصد کاهش

۹ – دوج کوین

قیمت: ۰.۰۶۰۷۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۰۰ درصد کاهش

۱۰- پولکا دوت

قیمت: ۶.۳۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۵ درصد افزایش

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا