بیت‌کوین

رابرت کیوساکی بیت کوین‌های خود را افزایش می‌دهد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
سینا مناجاتی‌پور

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر پول‌دار پدر فقیر، به تازگی فاش کرد که بیت کوین‌های بیشتری را در قیمت‌های فعلی خریداری کرده است.

کیوساکی در یک توییت، ادعا کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) اکثر آلت‌کوین‌ها را با مقررات خود، از بین خواهد برد. به همین دلیل است که وی در حال حاضر فقط نسبت به بیت کوین دیدگاه صعودی دارد.

او بیان کرد: من در مورد بیت کوین بسیار هیجان زده هستم. چرا؟ چون که بیت کوین مانند: طلا، نقره و نفت به عنوان یک کالا طبقه بندی می‌شود. در ادامه بیشتر توکن‌های رمزنگاری شده طبق طبقه‌بندی مشخص شده SEC، در آینده از بین خواهند رفت.

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

بیت کوین یک کامودیتی است

در مصاحبه‌ای با CNBC در اوایل اکتبر، گری گنسلر، رئیس SEC، دوباره بر عقیده خود که بیت کوین یک کالا است در حالی که بیشتر توکن‌های رمزنگاری بازار رمز ارز اوراق بهادار هستند، تاکید کرد. او در آن زمان گفت: قانون در این مورد روشن است. من معتقدم بر اساس واقعیت‌های حاکم بر بازار رمزارز، بیشتر این توکن‌ها اوراق بهادار هستند.

در اواسط ماه دسامبر، SEC همچنین FTT، توکن بومی صرافی ارز دیجیتال FTX را که اکنون سقوط کرده است، به عنوان یک اوراق بهادار در متن یک شکایت طبقه بندی کرد. این اقدام گمانه‌زنی‌ها را در مورد اینکه آیا سایر صرافی‌های متمرکز بازار نیز اوراق بهادار در نظر گرفته می‌شوند و اینکه چه عواقبی برای آن‌ها می‌تواند داشته باشد را برانگیخت.

این آژانس خاطرنشان کرد که توکن FTT به عنوان یک قرارداد سرمایه‌گذاری فروخته شد و از افزایش تقاضا برای معاملات آن در صرافی FTX منتفع شد. این آژانس همچنین خاطر نشان کرد: تخصیص گسترده توکن‌ها به صرافی FTX تیم مدیریت FTX را تشویق کرد تا اقداماتی را برای جذب کاربران بیشتر به پلتفرم معاملاتی و در نتیجه افزایش تقاضا و افزایش قیمت معاملاتی توکن FTT انجام دهند.

  اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در ارزدیجیتال

نظر کیوساکی درباره ریزش FTX

کیوساکی، که برای مدت طولانی از طرفداران بیت کوین بوده است، ماه گذشته گفت: کسانی که طلا، نقره و بیت کوین دارند، زمانی که فدرال رزرو، خزانه داری و وال استریت، اقدام به چاپ تریلیون‌ها دلار پول کنند، ثروتمندتر خواهند شد. وی افزود: پس‌انداز کنندگان پول‌های بانکی بزرگترین بازندگان خواهند بود.

در پی فروپاشی صرافی FTX، کیوساکی بیان کرد: بیت کوین ممکن است تا ۱۰۰۰۰ دلار کاهش یابد، زیرا عواقب ریزش این صرافی متمرکز گریبان بازار ارز دیجیتال را نیز خواهد گرفت. وی افزود: فروش بیت کوین می‌تواند قیمت را به ۱۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ دلار کاهش یابد، اما او از این فرصت برای ذخیره کوین‌های بیشتر استفاده خواهند کرد.

کتاب پدر پول‌دار پدر بی پول کیوساکی در سال ۱۹۹۷ از اهمیت سواد مالی، استقلال مالی و ایجاد ثروت از طریق سرمایه‌گذاری در دارایی‌ها، سرمایه‌گذاری در املاک، راه‌اندازی و مالکیت مشاغل و همچنین افزایش هوش مالی فرد تاکید می‌کند. این کتاب، بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارد.

منبع: تجارت‌نیوز

محتوی بیشتر از بیت کوین:

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا