بیت‌کوینتحلیل ارز دیجیتال

بیت کوین به زیر ۳۰ هزار دلار سقوط می کند؟

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

با منفی شدن سیگنال های مومنتوم، بیت کوین (BTC) به زیر یک کانال صعودی کوتاه مدت سقوط کرد. این احتمال وجود دارد که در آینده این ارز دیجیتال شاهد کاهشی بیشتر به سمت ۳۰۰۰۰ دلار نیز باشد که به کف محدوده معاملاتی یک ساله آن نزدیک است.

 آکادمی هلاکوئی، تداوم روند کاهشی بیت کوین طی چند ماه گذشته باعث شد این ارز نتواند مارک ۴۰۰۰۰ دلار را برای مدت زیادی حفظ کند و به این ترتیب،  ۴۷ درصد نسبت به بالاترین رقم تاریخی خود در حدود ۶۹۰۰۰ دلار کاهش یافته است. از سوی دیگر، روند صعودی بلندمدت این ارزرمزپایه پیشرو ضعیف شده است، که نشان می دهد احتمالاً روند صعودی آن در سال جاری محدود باقی خواهد ماند.

جهت مشاهده ودانلود ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

نمودار بیتکوین 2 - تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ شنبه 17 ادریبهشت

در نمودار هفتگی، BTC با خطر سقوط به زیر میانگین متحرک ۱۰۰ هفته‌ای خود در حدود تراز ۳۶۲۴۷ دلار روبرو است. در صورت بسته شدن کندل هفتگی زیر این سطح برای دومین بار، ریسک حرکت به سمت ۳۰۰۰۰ دلار و سپس ۱۷۸۲۳ دلار قوت بیشتری می گیرد. این اتفاق، سقوط ۸۰ درصدی قیمت از سقف تاریخی قیمت را به همراه داشته و با بازار نزولی سال ۲۰۱۸ برابری خواهد کرد.

” اقتصادالکترونیکی” آخرین و به روزترین محتوی در فین‌تک (فناوری مالی)

در گذشته، ماه می (اردیبهشت و خرداد) یکی از دوره‌های خوب برای بازار سهام و ارزهای دیجیتال بوده است و ممکن است همین موضوع خریداران را تشویق کند در نزدیکی سطوح حمایتی پایین وارد عمل شوند، هرچند به نظر نمی رسد این بار معامله‌گران امید زیادی برای تغییر روند نزولی اخیر داشته باشند.

منبع: آکادمی هلاکویی

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا