بیت‌کوین

رییس سابق بورس نیویورک: بیت کوین باید بخشی از هر سبد سرمایه گذاری باشد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
کوشیار حیدری

رییس سابق بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE) در مصاحبه اخیر خود، سرمایه‌گذاری در بیت کوین را تشویق کرد و اظهار داشت این دارایی دیجیتال باید جزئی از هر سبد سرمایه‌گذاری بزرگ باشد.

توماس فارلی (Thomas Farly)، رییس سابق بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE)، طی مصاحبه‌ای با برنامه Squawk Box شبکه تلویزیونی CNBC، در مورد سرمایه‌گذاری در بیت کوین اظهار نظر کرد. او که اکنون مدیر عامل شرکت فار پوینت (Far Point) است، اظهار داشت:

زمانی که قیمت بیت‌کوین ۶۰٬۰۰۰ دلار بود، مؤسسات زیادی در حاشیه بازار مشغول تماشا بودند و می‌گفتند ما می‌خواهیم سرمایه‌گذاری کنیم. به عنوان مثال می‌خواهیم ۱٪ تا ۳٪ از سبد سرمایه‌گذاری خود و صندوق‌های بازنشستگی را به بیت کوین اختصاص دهیم، اما قیمت بیت کوین ۶۰٬۰۰۰ دلار است و به نظر بالا می‌رسد. بازار در شرایط فعلی دچار هیجان است. اما آنها تلاش خود را کردند و با کمیته‌های سرمایه‌گذاری خود جلسات متعدد داشتند. به همین دلیل با کاهش قیمت بیت کوین به ۱۷۰۰۰ دلار، برای من شوکه‌کننده نبود که دیدیم برخی از این موسسات برای اولین بار اقدام به خرید بیت کوین کردند.

او همچنین در مورد سرمایه‌گذاری در فضای کریپتو گفت: سرمایه‌گذاری در بیت کوین با سرمایه‌گذاری در کریپتو متفاوت است. بیت کوین جایگاه متفاوتی با همه رمز ارزهای دیگر دارد. بیت کوین قابل اعتماد است؛ تا حد زیادی در برابر سانسور مقاوم است؛ و هیچ‌گاه بیش از ۲۱ میلیون بیت کوین وجود نخواهد داشت. بیت کوین باید جزئی از هر سبد سرمایه‌گذاری بزرگ مانند سبد سرمایه‌گذاری صندوق‌های بازنشستگی باشد. شاید با درصد بسیار پایین! اما غیاب آن در پورتفولیو توجیهی ندارد.

منبع: میهن بلاکچین و به نقل از beincrypto،

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا