بیت‌کوین

بیت کوین مایه آرامش است!

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
حسین عسکری

سناتور آمریکایی سینتیا لومیس می گوید طرفدار کنترل ناپذیری بیت کوین است. همچنین دولت ها نمی توانند ارزهای دیجیتال را مصادره کنند. وی با اشاره به نگرانی ها در مورد بدهی ملی و تورم گفت: در واقع مایه آرامش است که بدانیم بیت کوین وجود دارد.

 سناتور آمریکایی سینتیا لومیس (R-WY) در مصاحبه ای با ناتالی برونل از هارد مانی که هفته گذشته منتشر شد، درباره بیت کوین صحبت کرد.

سناتور اهل وایومینگ با بحث در مورد شایستگی های بیت کوین، از جمله اینکه چگونه نمی توان این رمزارز را متوقف کرد، گفت: من طرفدار این موضوع هستم که نمی توان جلوی بیت کوین را گرفت، به خصوص زمانی که نگران بدهی ملی و تورم هستیم.

او ادامه داد: “من افرادی را در ایالت وایومینگ می بینم که اکنون شدیدا به مواد غذایی و سوخت نیاز دارند و اکنون باید بین بنزین گران قیمت و غذا یکی را انتخاب کنند.

این سناتور در ادامه توضیح داد: بنابراین وقتی چیزهایی را می‌بینیم که تورم‌زا هستند، ارزش دلار کاهش می‌یابد و زمانی که به خواربارفروشی می‌روید و با یک کیسه غذا بیرون می‌آیید در حالی که پیش از این با قیمتی کمتر خرید می‌کردید، وجود بیت کوین آرامش بخش است.

او در ادامه توضیح داد در برخی از کشورها که دولت بی ثبات است و می تواند خانه ها و اموال مردم را بگیرد، بیت کوین بسیار ارزشمند بوده و چیزی است که دولت نمی تواند آن را از شما بگیرد.

این سناتور گفت: برای افرادی که در کشورهای خارجی در مکان‌هایی بسیار ناامن زندگی می‌کنند، این قطعاً یک راه حل است.

در ماه ژوئن سینتیا لومیس یک لایحه رمزنگاری با عنوان ” نوآوری مالی Lummis-Gilibrand” با سناتور کرستن گیلیبراند (D-NY) ارائه کرد.

لومیس با ارائه بروزرسانی در مورد این لایحه، توضیح داد: این یک قانون بسیار جامع است و احتمالاً این لایحه در سال ۲۰۲۲ تصویب خواهد شد.

 او افزود: در زمان باقی مانده برای تصویب این لایحه ما از مردم می‌خواهیم که ایده‌های بیشتری ارائه دهند.

منبع: اقتصادآنلاین

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا