بانکداری دیجیتالبیت‌کوین

بیت کوین ارابه مرگ بانک‌ها می‌شود؟

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

بعید به نظر می‌رسد که بیت کوین به عنوان پول قانونی در کشورها پذیرفته شود. بازار ارزهای دیجیتال می‌خواهد جایگزین بازار بانک‌های مرکزی شود. البته بانک مرکزی نمی‌تواند نظام کریپتوکارنسی را بپذیرد.

بازار رمز ارزها در روزهای خوبی به سر نمی‌برد. کاربران این بازار به دو دسته تقسیم شده‌اند. دسته اول کاربران قدیمی هستند که اکثراً نسبت به روند بازار نگران نیستند. دسته دوم کاربران تازه‌وارد هستند که اکثراً نگران شده‌اند و یا از بازار خارج شده‌اند یا در حال تصمیم‌گیری هستند. فعالان بازار مدعی هستند، چند رویداد مهم می‌تواند به این بازار جان تازه بدهد.  در خصوص این رویدادهای گفتگویی با یکی از تحلیلگران بازارهای مالی داشتیم. در ادامه همراه ما باشید. 

حسین مرید سادات؛ مدرس و تحلیلگر بازارهای مالی گفت: بازار ارزهای دیجیتال به صورت کامل پذیرفته نشده است. بعضی از کشورها حوزه‌هایی از این بازار را پذیرفته‌اند و در کشورهایی نیز با رمز ارزها مقابله می‌کنند. ریزش بازار کریپتوکارنسی و اتفاق‌های خاص برای تعدادی از ارزها مثل لونا منجر به عقب‌نشینی افرادی از بازار شد. تائید ETF رمز ارزها خصوصاً با رهبری بیت کوین اعتبار و آبروی بازار را بیشتر می‌کند. در شرایط فعلی اعتبار این بازار خدشه‌دار شده است. باید با این کارها اعتبار را مجدداً به بازار برگردانیم. البته هر صعودی ریزش هم دارد. در سال‌های گذشته هم این روند را تجربه کرده‌ایم. برای افراد تازه‌وارد، این روند عجیب و غریب است.

منبع: گسترش نیوز

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا