دولت دیجیتال

تبدیل مجوز دفاتر خدماتی به دفاتر پیشخوان دولت ممکن شد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مطابق با مصوبه هیئت وزیران، شرایط تبدیل مجوز دفاتر خدماتی را به دفاتر پیشخوان خدمات دولت اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد الکترونیکی به نقل از رگولاتوری، مهرداد ویسی مدیرکل صدور پروانه سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از انتشار راهنمای تبدیل مجوز دفاتر خدماتی به مجوز دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی در پورتال رگولاتوری خبر داد.

وی افزود: دفاتری که پیش از این از دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون خدمات کشوری مجوز دریافت کرده و خدمات مربوط به این دستگاه‌ها را به مردم ارائه می‌کردند اگر تا پایان خرداد ماه جاری مجوز خود را به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی تبدیل کنند از پرداخت حق‌الامتیاز صدور پروانه معاف هستند.

ویسی تاکید کرد: این دفاتر بر اساس مصوبه هیئت وزیران مهلت داشتند تا پایان سال ۹۸ مجوز خود را با این معافیت به دفاتر پیشخوان خدمات دولت یا دفتر ICT روستایی تبدیل کنند که به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت کاهش ترددهای غیرضروری مهلت زمانی این اقدام تا پایان خرداد ۹۹ تمدید شد.

مدیرکل صدور پروانه سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری گفت: پس از پایان این مهلت زمانی، متقاضیان تبدیل مجوز باید حق‌الامتیاز صدور پروانه را پرداخت کنند.

وی درباره نحوه اقدام برای تبدیل مجوز توضیح داد: دارندگان مجوز ارائه خدمات از دستگاه‌های اجرایی در صورتی‌که شرایط مصوبه ۲۹۳ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را دارا باشند می‌توانند با مراجعه به آدرس https://Licensing.cra.ir، منوی راهنمای سامانه، پس از مطالعه راهنمای تبدیل مجوز سایر دستگاه‌های اجرایی به پیشخوان دولت یا دفاتر ICT روستایی، درخواست خود را ارسال و مستندات لازم را در این سامانه بارگذاری کنند.

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا