پرداخت دیجیتال

تجربه تکنولوژی در پرداخت

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

 پرداخت الکترونیک از ضرورت‌های زندگی امروز است و این حوزه روز به روز در حال پیشرفت است. «بلوبانک» با هدف خدمات پرداخت الکترونیک جدید پا به عرصه حوزه فین‌تک گذاشته است تا خدماتی متمایز و نوین را عرضه کند. باز کردن حساب بلو را می‌توان یکی از متمایزترین روش‌های افتتاح حساب دانست.

باز کردن حساب به صورت کاملا آنلاین و با یک موبایل ساده امکان‌پذیر است. این روش بانکداری الکترونیک روشی تازه در حوزه فین‌تک کشور به حساب می‌آید که پیش‌تر سابقه نداشته است. تنها در مدت ۷ دقیقه و با استفاده از پرکردن فرم روی موبایل حساب را باز کرده و در نهایت با استفاده از دوربین موبایل و اسکن چهره شما گرفته می‌شود.

کارت ملی نیز با استفاده از دوربین موبایل اسکن شده و در مدارک شما ضمیمه خواهد شد. بعد از چند روز از افتتاح حساب، کارت بانکی حساب شما نیز به صورت رایگان به محل کار یا منزل شما ارسال خواهد شد. باز کردن حساب نیز به حداقل موجودی نیاز ندارد.  در کنار این روش باز کردن حساب، فناوری‌های پرداخت برای بلو در نظر گرفته شده است.

جهت دانلود و مشاهده عناوین ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

امکان خرید با QR بارکد از طریق اپلیکیشن پرداخت بلو و بدون نیاز به کارت بلو، از جمله امکانات اپلیکیشن است. یکی از ویژگی‌های اپلیکیشن بلو انتقال وجه با همه روش‌های انتقال و به راحت‌ترین روش ممکن است، اما این مدل بانکداری دیجیتال که ارائه خدمات بانکی را راحت می‌کند، وابستگی بسیار زیادی به تصمیمات کلان در حوزه اقتصاد و بانکداری دارد.

همان‌طور که ثبت امضای الکترونیک از طرف وزارت اقتصاد امکان‌پذیر شد، در صورت ایجاد زیرساخت می‌توان تمام خدمات بانکداری را بر بستر آنلاین امکان‌پذیر کرد و همان طور که به تازگی دریافت تسهیلات بانکی به صورت آنلاین و غیرحضوری امکان‌پذیر شده است، می‌توان انتظار داشت در آینده‌ای نه‌چندان دور برای خدمات بانکی نیاز به حضور فیزیکی نخواهد بود.

منبع: دنیای‌اقتصاد

بیشتر از بانکداری دیجیتال در اقتصادالکترونیکی:
سرویس استعلام چک بدون احراز هویت در راه است
کاهش هزینه‌های بانک‌های دیجیتال عربستان سعودی برای افزایش رقابت
اولویت بانک اسپانیا در ارائه خدمات ارزهای دیجیتال
شروط تحقق بانکداری هوشمند؛ بانک‌ها باید از خدمات سنتی عبور کنند
چرا ایران از بانکداری دیجیتال عقب مانده است؟
افزایش ضریب نفوذ بانکداری الکترونیک؛ شعب قابل حذف نیستند
نکات مدیریتی؛ آشنایی با نئو بانک‌های جهان
هزینه ها را با اثر انگشت پرداخت کنید!
اتحادیه اروپا کیف پول دیجیتال عرضه می کند
راه اندازی ارز دیجیتال توسط یکی از بزرگترین بانک های بلژیک

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا