آموزش و همایش دیجیتال

تحول آموزش دیجیتال با پلتفرمی!

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

ما در دنیایی زندگی می‌‌‌کنیم که تقریبا همه چیز با کدنویسی پیش می‌‌‌رود. هر جایی که نگاه می‌‌‌کنیم – از چراغ‌‌‌های راهنمایی گرفته تا اپلیکیشن‌‌‌های موبایلمان – پای کدنویسی در میان است. به جرات می‌‌‌توان گفت بدون این کدنویسی‌‌‌ها به اینجاها نمی‌‌‌رسیدیم. به همین دلیل، داشتن دانش کدنویسی یک مهارت ضروری در دنیای دیجیتال است. و از آنجا که شرکت‌‌‌ها سفر‌‌‌های تحول دیجیتال خود را شروع کرده‌‌‌اند، کارکنان نیاز دارند مهارت‌‌‌های خود را ارتقا دهند و یاد بگیرند و آموزش ببینند چطور در این دنیای ناشناخته پیش بروند.

یاد گرفتن کدنویسی در عین حال که مهارت‌‌‌های جدیدی مثل نوشتن یک زبان برنامه‌‌‌نویسی جدید را به ما می‌‌‌آموزد، باعث می‌‌‌شود در مورد دیجیتالی شدن همه چیز، به ذهنیت درستی برسیم – چیزی که با توجه به رشد توفانی هوش مصنوعی در دنیا، هر روز بیش از پیش اهمیت پیدا می‌‌‌کند.

جائه وون کیم، مدیر عامل شرکت کره‌‌‌ای «الیس» (Elice)  که یک پلتفرم آموزش تکنولوژی با کمک هوش مصنوعی است، معتقد است باید خودتان را با آموزش‌‌‌های دیجیتال وفق دهید و این آموزش‌‌‌ها را در شرکت‌‌‌هایتان پیاده کنید، تا نشان دهید با تحول دیجیتال همراه شده‌‌‌اید. این همان جایی است که الیس وارد کار می‌‌‌شود. هدف شرکت این است که آموزش علوم کامپیوتر و مهارت‌‌‌های سواد دیجیتال را از طریق ارائه منابع و زیرساخت‌‌‌های درست، برای سازمان‌‌‌ها آسان‌‌‌‌‌‌تر کند.

استفانی یئو، نویسنده این مطلب، می‌‌‌گوید: «برای شروع، وارد پلتفرم الیس شدم و در دوره معرفی پایتون شرکت ثبت نام کردم. بعد از یک فیلم مقدماتی و توضیح کوتاهی در مورد نحوه کارکرد این پلتفرم، اولین کلاس با عنوان انواع داده‌‌‌های پایه در پایتون، شروع شد.

کلاس به چند بخش کوچک‌‌‌تر تقسیم می‌‌‌شد و هر بخش یک فرمت استاندارد داشت: یک ارائه ویدئویی کوتاه که مفهوم اصلی را معرفی می‌‌‌کرد، بعد یک تست چندگزینه‌‌‌ای و سپس یک تمرین عملی برای جا افتادن مفهوم. همچنین بابت همه ارزیابی‌‌‌ها، بازخورد فوری دریافت کردم.»

کیم می‌‌‌گوید: «در هر نوع آموزشی، باید بازخورد دریافت کنید و کاری که ما در الیس انجام دادیم، نمره‌‌‌دهی اتوماتیک است.» نکته جالب و مفید دیگر در این پلتفرم، چت‌‌‌بات انحصاری آن است که کدهایی را که نوشته‌‌‌اید بررسی می‌‌‌کند و اشتباه‌‌‌های شما را می‌‌‌گیرد.

منبع: دنیای اقتصاد

  • تحول آموزش دیجیتال با پلتفرمی!
کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا