ارزدیجیتالصنعت بازیکاربرد بلاک‌چین

تخصیص ۲۰۰ میلیون دلار برای توسعه بازی‌ در شبکه بایننس اسمارت چین

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

علیرضا بشیری

بایننس اسمارت چین و شرکت Animoca Brands به صورت مشترک ۲۰۰ میلیون دلار برای حمایت از پروژه‌های حوزه GameFi سرمایه‌گذاری خواهند کرد. این سرمایه‌گذاری به پروژه‌های این حوزه کمک می‌کند تا از تجربه و تخصص غول‌های پیشرو در این زمینه استفاده کنند و بازخوردهای تخصصی‌تری دریافت کنند.

بایننس اسمارت چین (BSC) و برندهای Animoca در حال راه‌اندازی یک برنامه سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری جهت حمایت از پروژهای بازی مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس هستند. بایننس اسمارت چین و Animoca در روز ۶ دسامبر (۱۵ آذر) اعلام کردند که هر کدام مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار برای حمایت از پروژه‌های ساخت بازی در بخش GameFi هزینه خواهند کرد.

جهت مشاهده ودانلود ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

بایننس اسمارت چین که یکی از بزرگترین اکوسیستم‌های بلاکچین حال حاضر جهان است این مبلغ را از بودجه ۱ میلیارد دلاری خود برای شتابدهی به امور مالی غیر متمرکز (DeFi)، توکن‌های غیر‌ قابل‌ تعویض (NFT) و GameFi هزینه خواهد کرد. این صندوق در اوایل سال جاری برای گسترش خدمات اکوسیستم BSC و هدایت جریان اصلی پذیرش در بخش Fintech ایجاد شد.

شرکت Animoca از بازیگران اصلی در بخش بازی‌های مبتنی بر بلاکچین و متاورس منبع باز هستند. این شرکت بر روی پروژ‌ه‌های اصلی مرتبط با NFT از جمله Axie Infinity ،OpenSea ،Bitski ،Harmony و غیره سرمایه‌گذاری کرده است و سندباکس و استودی BlowFish از شرکت‌های تابعه آن هستند. گووندولین رجینا (Gwendolyn Regina) مدیر سرمایه‌گذاری بایننس اسمارت چین گفت:

با این سرمایه‌گذاری مشترک، پروژه‌هایی که بر روی BSC ساخته می‌شوند فرصت دریافت تجربه، تخصص و بازخورد را از غول‌های پیشرو مانند برندهای Animoca در کنار دیگر کارشناسان جامعه BSC خواهند داشت.

GameFi که ترکیبی از بازی و امور مالی غیرمتمرکز است، اخیرا یکی از کلید واژه‌های بزرگ صنعت رمز ارزها در کنار مفهوم متاورس بوده است. GameFi به ورود امور مالی به بازی‌های ویدیویی اشاره دارد و مدل کسب درآمد از بازی (Play To Earn) را به جای کسب درآمد برای برنده شدن (Play To Win) اجرایی می‌کند.

برخی از شرکت‌های بزرگ حوزه رمز ارز و شرکت‌های شاخص سرمایه‌گذاری در چند ماه گذشته، GameFi را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اند. از جمله شاخص‌ترین این شرکت‌ها می‌توان به Solana Ventures ،Huobi ،FTX ،Sanctor Capital و غیره اشاره کرد.

منبع:میهن بلاکچین و به نقل از کوین تلگراف،

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا