کسب و کار هوشمند در ایران

تاکید وزیر ارتباطات بر تغییر نگاه نسبت به پلتفرم های داخلی

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

زیر ارتباطات گفت: مشکلات و مسائل مردم و کسب و کارها در این شرایط را کاملاً درک می‌کنم و برای حل آن تلاش کردیم تا بقیه مجموعه‌های تصمیم‌گیر را نیز همراه کنیم.

«عیسی زارع پور» در کانال خود در پیام‌رسان «بله» نوشت: این هفته با تعدادی از مدیران و صاحبان سکوها و کسب و کارهای داخلی و نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و اتحادیه کشوری کسب و کارهای فضای مجازی نشستی داشتم و بی‌واسطه نظرها، پیشنهادها و انتقادهای آنها را به عنوان فعالان عرصه فضای مجازی شنیدم و تلاش کردم در مورد ابهامات، نگرانی‌ها و سوالات آنها صحبت کنم.

  اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

وی افزود: در این جلسه گفتم که مشکلات و مسائل مردم و کسب و کارها در این شرایط را کاملاً درک می‌کنم و توضیح دادم که برای حل این مشکلات تلاش کردیم تا بقیه مجموعه‌های تصمیم گیر را نیز همراه کنیم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: واقعیت این است که همه باید بدانند، پلتفرم‌های اقتصاد دیجیتال کشور نقش بی‌بدیلی در توسعه اشتغال، خلق ثروت و حل مشکلات کشور دارند و باید نگاه به آنان تغییر کند.

زارع پور ادامه داد: به همین دلیل هم در این ایام از توسعه پلتفرم‌های داخلی برای ارائه سرویس بهتر به مردم حمایت کردیم تا در صورت برگشت پلتفرم‌های خارجی، قدرت رقابت داشته باشند و مردم به استفاده از داخلی‌ها تمایل داشته باشند.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما در وزارت ارتباطات این است که بتوانیم حال عرصه فضای مجازی را بهتر کنیم و برای این منظور به کمک و همراهی تمام فعالان این حوزه نیازمندیم و از هر پیشنهادی برای بهبود وضعیت موجود استقبال می‌کنیم.

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

  • تاکید وزیر ارتباطات بر تغییر نگاه نسبت به پلتفرم های داخلی
کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا