بازاریابی دیجیتال

تقویت ظرفیت های مجازی و توسعه دیجیتال مارکتینگ در حوزه گردشگری

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تقویت ظرفیت های مجازی و توسعه دیجیتال مارکتینگ در حوزه گردشگری این استان خبر داد.

احمد حمزه زاده توسعه گردشگری مجازی استان را از مهم ترین برنامه های اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی طی سال جاری، عنوان کرد و افزود: شرایط فعلی کشور و استان پیامی قابل تامل برای ما در راستای لزوم تقویت گردشگری و مجازی و بهره‌مندی از ظرفیت های آن داشت، لذا در این راستا اداره کل میراث فرهنگی استان طی سال جاری بر تقویت ظرفیت های مجازی و توسعه دیجیتال مارکتینگ در این حوزه متمرکز خواهد بود، چراکه صنعت گردشگری جهانی امروز، صنعتی همه جانبه و گسترده است.

وی سپس افزود: آذربایجان شرقی دارای بیش از چهار هزار آثار تاریخی و فرهنگی است که از این میان دو هزار اثر در فهرست آثار ملی و دو اثر در فهرست آثار جهانی ثبت شده و همه ساله پذیرای گردشگران بسیاری است.

حمزه زاده همچنین ایجاد بزرگترین بازار صنایع دستی در منطقه قزلجه میدان، ایجاد بازارچه های صنایع دستی در شهرستان های اهر، مراغه، اسکو، کلیبر و بخش خسروشاه را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای حمایت از صنایع دستی استان عنوان کرد.

منبع:تحلیل بازار

محتوی دیگر از دولت الکترونیک و عملکرد اقتصاد دیجیتال در حوزه دولت:

مقدمات برگزاری مجامع عمومی احزاب به صورت الکترونیکی فراهم می‌شود
مجلس قانونگذاری در حوزه‌های مختلف ICT را پیگیری می‌کند
نشست بررسی برنامه‌های تحول دیجیتال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد
حمایت از پژوهش‌های دانشگاهی در حوزه اقتصاد دیجیتال

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا