تحلیل ارز دیجیتال

۹۰۰ میلیون دلار توکن تخصیص‌یافته در روزهای آینده آزاد می‌شود

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

پروژه‌های کریپتویی مانند اوالانچ (Avalance)، آپتوس (Aptos)، سندباکس (The Sandbox)، آپتیمیزم (Optimism) و سویی (Sui)، قرار است حدود ۹۰۰ میلیون دلار توکن تخصیص‌یافته را در روزهای آینده این ماه آزاد کنند. 

طبق داده‌های Token Unlocks، بازار ارزهای دیجیتال برای انتشار نزدیک به ۹۰۰ میلیون دلار توکن‌های اختصاصی در روزهای آینده آماده می‌شود. 

در بین پروژه‌هایی که توکن آزاد می‌کنند، اوالانچ بیشترین سهم را دارد. طبق گزارش‌ها قرار است در ۲۲ فوریه (۳ اسفند)، این پروژه بلاکچین مبتنی بر اثبات سهام (PoS) 9.5 میلیون توکن منتشر کند. در زمان نگارش، ارزش این توکن‌ها حدود ۳۲۰ میلیون دلار است. Token Unlocks تاکید کرد که توکن‌ها به بنیاد Avalanche، شرکای استراتژیک پروژه، اعضای تیم و یک ایردراپ اختصاص داده شده است.

تخصیص و برنامه توزیع توکن‌ها

بلاکچین لایه ۱ آپتوس ۲۴.۸ میلیون توکن را در ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) منتشر خواهد کرد که ارزش آن‌ها با قیمت‌های فعلی بازار حدود ۲۳۳ میلیون دلار است. حدود ۱۸۰ میلیون دلار توکن به مشارکت‌کنندگان و سرمایه‌گذاران اصلی آن اختصاص داده شده و معادل ۳۹ میلیون دلار دیگر به صورت توکن برای انجمن و بنیاد آن است.

پروژه سندباکس در حال آزادسازی ۲۰۹ میلیون توکن به ارزش حدود ۹۰ میلیون دلار است. بیش از ۴۰ میلیون دلار توکن به ذخایر شرکت اختصاص داده شده است و بقیه برای تیم و مشاوران آن در ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) آزاد خواهد شد.

و در ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند)، آپتیمیزم ۲۴ میلیون توکن OP به ارزش حدود ۷۰ میلیون دلار را برای مشارکت‌کنندگان و سرمایه‌گذاران اصلی خود منتشر خواهد کرد. در همین حال، سویی ۵۳ میلیون دلار توکن را آزاد می‌کند.

افزایش ناگهانی عرضه در گردش توکن‌ها می‌تواند بر قیمت ارزهای دیجیتال در بازار تأثیر منفی بگذارد.

منبع: والکس و به نقل از cointelegraph،

  • ۹۰۰ میلیون دلار توکن تخصیص‌یافته در روزهای آینده آزاد می‌شود
کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا