کسب وکار هوشمند در جهانمقاله ارز دیجیتال

چند درصد از ثروتمندان آسیا دارای دارایی دیجیتال هستند؟

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
حسین عسکری

تحقیقات نشان می‌دهد که ۵۲ درصد از ثروتمندان آسیا دارای نوعی دارایی دیجیتال در سه ماهه اول ۲۰۲۲ بوده‌اند.

طبق تحقیقات Accenture که در ۶ ژوئن منتشر شد، دارایی‌های دیجیتال که شامل ارزهای دیجیتال، استیبل کوین و صندوق‌های رمزنگاری می‌شود، به طور متوسط ​​۷ درصد از پرتفوی سرمایه‌گذاران مورد بررسی را تشکیل می‌دهند و آن را به پنجمین کلاس دارایی بزرگ برای سرمایه‌گذاران در آسیا تبدیل می‌کند.

این مبلغ بیش از آن چیزی بود که به ارزهای خارجی، کالاها، و کلکسیون تخصیص داده می شد و در برخی موارد همتراز یا فراتر از مقدار سرمایه گذاری شده در سهام خصوصی/سرمایه خطرپذیر و صندوق های تامینی بود.

Accenture گفت این نظرسنجی با بیش از ۳۲۰۰ مشتری در سراسر چین، هنگ کنگ، هند، اندونزی، ژاپن، مالزی، سنگاپور و تایلند انجام شده است. این شرکت، سرمایه‌گذار مرفه را هر کسی تعریف می‌کند که دارایی‌های قابل سرمایه‌گذاری بین ۱۰۰۰۰۰ تا ۱ میلیون دلار را مدیریت می‌کند.

سرمایه‌گذاران در تایلند و اندونزی بیشترین درصد دارایی‌های دیجیتال را در مقایسه با همتایان خود در پرتفوی خود داشتند.

2

اگرچه نیمی از سرمایه گذاران در آسیا در سه ماهه اول ۲۰۲۲ دارایی های دیجیتالی را در اختیار داشتند، تحقیقات Accenture نشان می دهد که انتظار می رود تا پایان سال ۲۰۲۲، ۲۱ درصد دیگر در آنها سرمایه گذاری کنند، به این معنی که ۷۳ درصد از سرمایه گذاران ثروتمند آسیایی می توانند دارایی دیجیتال داشته باشند.

“دارایی های دیجیتالی فرصت نادر و شفافی را به سرمایه گذاران نشان می دهد.”

مدیران دارایی در حال عقب نشینی هستند

با این حال، این شرکت دریافت که شرکت‌های مدیریت ثروت، شرکت‌هایی که برنامه‌ریزی مالی، مالیات، مشاوره سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی املاک را به مشتریان خود ارائه می‌دهند، در سوار شدن به قطار ارزهای دیجیتال کند بوده‌اند. ۶۷ درصد از شرکت های مدیریت ثروت گفتند که هیچ برنامه ای برای ارائه محصولات یا خدمات دارایی دیجیتال ندارند.

برای شرکت‌های مدیریت ثروت، دارایی‌های دیجیتال یک فرصت درآمدی ۵۴ میلیارد دلاری است که اکثر آنها نادیده می‌گیرند.

شرکت‌های مدیریت ثروت، عدم باور و عدم درک دارایی‌های دیجیتالو پیچیدگی عملیاتی راه‌اندازی دارایی دیجیتال را دلیل اصلی این بی علاقگی عنوان کردند.

جهت مشاهده ودانلود فایل pdf ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

3

Accenture گفت که مشارکت نداشتن شرکت ها به این معنی است که سرمایه گذاران مجبور شده اند مشاوره مالی خود را در مورد ارزهای دیجیتال از منابع نامعتبر دریافت کنند.

عدم مشارکت شرکت ها به این معنی است که بسیاری از مشتریان به دنبال مشاوره در مورد دارایی های دیجیتال در انجمن های غیرقانونی، از جمله مشاوره در شبکه های اجتماعی هستند.

با این حال، Accenture بر اهمیت پیشروی شرکت‌های مدیریت ثروت در فضای دارایی‌های دیجیتال تاکید کرده است، در غیر این صورت با خطر عقب ماندن مواجه هستند.

“در حالی که بسیاری از شرکت ها برای ورود به فضای دارایی های دیجیتال مردد هستند و به دلایل مختلفی، رقبای آنها نشان داده اند که موفقیت ممکن است.”

در ماه آوریل، گزارشی از سوی صرافی ارزهای دیجیتال Gemini نشان داد که پذیرش کریپتو در سال ۲۰۲۱ به‌ویژه در کشورهایی مانند هند و هنگ کنگ به شدت افزایش یافته است. حدود ۴۵ درصد از پاسخ دهندگان در آسیا و اقیانوسیه اولین رمزارز خود را در سال ۲۰۲۱ خریداری کردند.

منبع: اقتصادآنلاین

چند درصد از ثروتمندان آسیا دارای دارایی دیجیتال هستند؟

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا