کسب وکار هوشمند در جهان

ثروت مدیرعامل اسنپ‌چت به باد رفت

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

مدیرعامل و یکی از موسسان شرکت اسنپ، ۸۳ درصد از ثروتش را در یک سال گذشته از دست داده و ثروت او از ۹/ ۱۳ میلیارد دلار به ۳/ ۲ میلیارد دلار رسیده است.

برآوردهای شاخص میلیاردرهای بلومبرگ نشان می‌دهد ایوان اشپیگل، ۸۳ درصد از ثروتش را طی یک سال گذشته از دست داده است و ثروت خالص او در فاصله ۲۱ اکتبر ۲۰۲۱ تا ۲۱ اکتبر ۲۰۲۲، به میزان ۶/ ۱۱ میلیارد دلار کاهش پیدا کرده و از ۹/ ۱۳ میلیارد دلار، به ۳/ ۲ میلیارد دلار سقوط کرده است.

  اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

ثروت بابی مورفی، موسس دیگر اسنپ که به عنوان مدیر فناوری این شرکت فعالیت دارد، در سال ۲۰۲۲ به میزان ۸۱ درصد سقوط کرده و تا روز جمعه، به ۹/ ۱میلیارد دلار رسید. اسنپ که شرکت مادر اسنپ‌چت است، ۳۶۰ میلیون دلار ضرر خالص را برای سه ماهه سوم امسال گزارش کرده که در مقایسه با ۷۲ میلیون دلار ضرر در مدت مشابه سال گذشته، افزایش پیدا کرده است. این ضرر شامل ۱۵۵ میلیون دلار هزینه‌های بازسازی بوده است.

رکود کسب‌و‌کار تبلیغات و همچنین توقف رشد کاربران، نقش بسزایی در این ضرر مالی داشته است. شمار کاربران روزانه فعال اسنپ‌چت، همچنان رو به رشد است و تا پایان سپتامبر به ۳۶۳ میلیون نفر رسید که بر مبنای سالانه ۱۹ درصد رشد داشت، اما نرخ رشد، آهسته شده است.

منبع: ایسنا

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا