بانکداری‌دیجیتال

حرکت بانک توسعه تعاون در مسیر استقرار بانکداری دیجیتال

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون به تبیین حرکت بانک در مسیر استقرار بانکداری دیجیتال و سایر اقدامات اصولی بانک پرداخت.

ایرج شیخ زاده معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون اظهار داشت: بانک در اهتمام به پیاده سازی بانکداری دیجیتال جزو بانک های پیشگام در نظام بانکی کشور است و اهتمام به کاربست مدل بانکداری دیجیتال می تواند در کنار ظرفیت های موجود بانکداری الکترونیک مسیر تحولی بانک توسعه تعاون را هموار نماید.

جهت دانلود و مشاهده عناوین ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

شیخ زاده گفت: بانک توسعه تعاون به واسطه سه ماموریت کلیدی بانکی، توسعه ای و تعاونی ظرفیت بسیار مطلوبی برای ایفای نقش در مسیر توسعه کشور دارد.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون با یادآوری ظرفیت های اساسنامه و ماموریت های بانک از جمله حمایت از توسعه اقتصاد تعاونی، تامین مالی فعالیت های دانش بنیان، حمایت از کارآفرینی و نوآوری گفت: امروز این بانک می تواند گام های تحولی اساسی در مسیر پیشرفت کشور همسو با سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری، سیاست ارتقای بخش تعاون در اقتصاد ملی و برنامه های توسعه کشور بردارد

شیخ زاده در تبیین شایستگی ها و استعدادهای حرفه ای بانکی موجود در بانک توسعه تعاون به جایگاه مطلوب بانک در عاملیت طرح های کلان و ملی اشاره نمود و همچنین گفت: نهادینه شدن مدل کسب و کار بانک و اهتمام ویژه بانک بر مدل بانکداری دیجیتال، طراحی و ارایه خدمات و محصولات نوین و منطبق با سیاست های کلان و ملی، اهتمام ویژه به پیاده سازی حاکمیت شرکتی، سرمایه انسانی جوان، اهتمام به ارتقای سلامت، شفافیت و انضباط مالی از جمله مزیت های بانک طی دوره های اخیر بوده است.

وی درخصوص ظرفیت های اقتصاد و بانکداری تعاونی گفت : الگوهای تعاونی‌در ایجاد اشتغال پایدار، محرومیت زدایی، حفظ مشاغل موجود و ایجاد بازارهای محلی، کاهش آثار منفی رکود تورمی و در یک عبارت توسعه ملی نقش پایدارتری دارند.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون اظهار داشت؛ بانک در چند سال اخیر با ورود و ایفای نقش در طرح های کلان و ملی توانسته شایستگی بانکداری حرفه ای خود را نشان داده و در مسیر تثبیت آن گام بردارد.

وی ایفای نقش برجسته و مشهود بانک توسعه تعاون در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری را مهم برشمرد و گفت: اهتمام به افزایش سرمایه بانک، عاملیت منابع صندوق توسعه ملی در تخصیص به امر تولید و اشتغال‌زایی، عاملیت برنامه اختصاص تسهیلات با نرخ ترجیحی به تعاونگران را از جمله دستاوردها و شاخص های موفقیت کارنامه بانک بوده است.

شیخ زاده با تبیین طراحی و ارایه خدمات و محصولات منطبق با نیازهای جامعه هدف گفت: محصولات و طرح های بانک بصورت هدفمند طراحی، تصویب و در چارچوب تخصصی فرهنگ سازی، آموزش و به جامعه هدف معرفی و ارایه می شود.

منبع: بانک توسعه تعاون

بیشتر از بانکداری دیجیتال در اقتصادالکترونیکی:
روندهای جدید مدیریت وثیقه در بانکداری دیجیتال
پیش‌بینی ارزش ۶.۶میلیارد دلاری بازار پرداخت‌های دیجیتال تا پایان سال۲۰۲۱
استفاده ازخدمات کیف الکترونیک فراگیر می شود؛ ضرورت تغییر رفتار مردم برای استفاده از خدمات نوین
استرالیا کیف پول های اپل و گوگل و ویچت را قانونمند می کند
از “کیف پول الکترونیک” چه خبر؟
نظام بانکی ایران در زمینه نئو بانک ها از دنیا عقب نیست
‌می‌خواهیم صفر تا صد خدمات بانکی به مشتریان را در بستر‌های دیجیتالی ارائه کنیم
لزوم درک منطق تحول دیجیتال در شبکه بانکی کشور
همکاری فین‌تک‌ها و بانک‌ها برای موفقیت در دنیای دیجیتال

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بازتاب: ‌می‌خواهیم صفر تا صد خدمات بانکی به مشتریان را در بستر‌های دیجیتالی ارائه کنیم : پایگاه خبری اقتصاد الکترونیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا