اقتصاددیجیتال

حمایت از پژوهش‌های مرتبط با اقتصاد دیجیتال و آسیب­‌های اجتماعی

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

رئیس کمیته دستگاهی کرسی ­های نظریه­ پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی از پژوهش ­های مرتبط با اقتصاد دیجیتال و آسیب­ های اجتماعی در حوزه کرسی های نظریه ­پردازی حمایت می­‌کند.

به گزارش اقتصاد الکترونیکی به نقل از ایسنا، یازدهمین جلسه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی­ های نظریه ­پردازی، نقد و مناظره دانشگاه فرهنگیان با حضور اعضا در سالن شریعتمداری سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه دکتر طاهری­ نیا؛ معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گفت: داشتن پژوهشگر خلاق و نوآور به حمایت مادی و معنوی ممتاز و ویژه نیاز دارد و دانشگاه هم حمایت لازم را انجام خواهد داد.

وی پیشنهاد داد که یک فراکمیته در دانشگاه فرهنگیان به ­عنوان مرجعیت علمی در تربیت معلم برای کرسی­ های ترویجی دانشگاه تشکیل شود و کمیته­ های تخصصی ذیل این فراکمیته فعالیت کنند.

در ادامه، دکتر علی اکبر مسگر، رئیس کمیته دستگاهی کرسی ­های نظریه­ پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی از پژوهش ­های مرتبط با اقتصاد دیجیتال و آسیب­ های اجتماعی در حوزه کرسی های نظریه ­پردازی حمایت می­‌کند.  

بنا بر اعلام مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در این جلسه طرح نامه­ های روان شناسی: دوگانه سازش و زایش اثر شجاع عربان، زن در ایران باستان اثر دکتر علی عزیزیان، روش آموزش کاربردی قواعد عربی به ایرانیان و غیر عرب زبانان اثر محمد علی کاظمی تبار، شناسایی رویکرد بهینه ترکیب نمرات آزمون تعیین صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمی دانشگاه فرهنگیان اثر حسن مشکاتی، نقد مبانی «قرآنیون» در نفی حجیت، احراز و اثبات سنت نبوی اثر زینب طیبی،  بررسی نظریه ابن­تیمیه در انکار شاگردی ابن­ عبّاس نزد امام علی علیه ­السلام و نقد آن با تکیه بر منابع اهل ­سنّت اثر معصومه شریفی، بررسی انگاره کفر از سوی محمّد بن صالح العُثَیمِین به باورمندان علم غیب برای غیر خداوند؛ و نقد آن با تأکید بر منابع فریقین اثر محسن رفیعی در کمیته دستگاهی بررسی و با اصلاحاتی به تصویب رسیدند.

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا