بانکداری دیجیتالکاربرد بلاک‌چین

افزایش همکاری‌های دارایی دیجیتال در بانک دولتی سوئیس

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

بانک بزرگ سوئیس PostFinance با ارائه دهنده خدمات دارایی دیجیتال Sygnum Bank شریک شده است تا به مشتریان خود خدمات تجاری و ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتال را ارائه دهد.

به عنوان بخشی از این همکاری، بانک دولتی سوئیس به ۲.۵ میلیون مشتری خود دسترسی جهت خرید، فروش و ذخیره بیت کوین و اتریوم توسط تکنولوژی بلاکچین و همچنین توکن‌های بیشتری که انتظار می‌رود در آینده اضافه شوند، فراهم می‌کند.

این بانک از پلتفرم سازمانی تجارت (B2B) Sygnum استفاده خواهد کرد که به مؤسسات مالی اجازه می‌دهد تا برای ارائه خدمات رمزنگاری به شیوه‌ای منظم و منطبق با بازارهای دیجیتال وارد شوند.

اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC)

شبکه B2B Sygnum شامل بیش از ۱۵ بانک شریک است و از مجموعه‌ای از ارزهای رمزنگاری شده پشتیبانی می‌کند، همچنین دارای خدمات دیگری مانند سهام است.

فیلیپ مرکت، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری PostFinance، اظهار داشت: دارایی‌های دیجیتال به بخشی جدایی ناپذیر از دنیای مالی تبدیل شده‌اند و مشتریان ما خواهان دسترسی به این بازار در PostFinance هستند.

PostFinance که در سال ۱۹۰۶ تأسیس شد، به طور کامل متعلق به دولت سوئیس است و پنجمین شرکت بزرگ خدمات مالی در این کشور محسوب می‌شود.

این شرکت برای موضع خود نسبت به فضای رمزارزها، ایجاد یک سرویس معاملاتی و نگهداری داخلی و انتشار مجموعه‌های دیجیتال مرتبط با تمبرهای فیزیکی بین معامله‌گران، شناخته شده است.

در سال ۲۰۲۱، PostFinance همچنین با پلتفرم تجارت آنلاین Swissquote برای توسعه اپلیکیشن موبایل Yuh همکاری کرد که به کاربران امکان دسترسی به بازارهای سهام و همچنین بیش از ۲۵ ارز دیجیتال را می‌دهد.

منبع: تجارت‌نیوز

  • افزایش همکاری‌های دارایی دیجیتال در بانک دولتی سوئیس

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا