پرداخت با ارزدیجیتالمقاله ارز دیجیتال

معرفی بهترین درگاه‌های پرداخت ارزهای دیجیتال برای سال ۲۰۲۳

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداخت در سایت‌های فروشگاهی و خدماتی سال‌هاست که در کنار سایر روش‌های پرداخت مانند  ویزا، مستر و پی‌پال به چشم می‌خورد. با گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال در جوامع مختلف تقاضا برای استفاده از این درگاه‌های پرداخت هم افزایش پیدا کرده است که در این مطلب به معرفی آنها می‌پردازیم.

به گزارش پیوست، بازار ارزهای دیجیتال دارایی ویژگی‌های وسوسه برانگیزی برای سرمایه‌گذاران و کاربرانی است که علاقه‌ای به استفاده از سیستم مالی سنتی ندارند. ارزهای دیجیتال به عنوان یک سیستم مالی جایگزین معرفی می‌شود در حالی که هنوز بسیاری از کاربران و صاحبان کسب‌ وکارهای خرد آگاهی کافی برای استفاده از این روش پرداخت را ندارند.

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

بسیاری از مردم هنوز باور ندارند که استفاده از ارزهای دیجیتال می‌تواند جایگزین ارزهای رایج یا فیات شود، به این دلیل که نمای کلی از گسترس استفاده از ارزهای دیجیتال بیشتر محدود به خرید، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال می‌شود در حالی که کسب‌ وکارها می‌توانند به راحتی درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال را به روش‌های پرداخت خود اضافه کنند.

این درگاه‌های پرداخت امکان نقل‌ وانتقال راحت و سریع ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند. این درگاه‌های پرداخت حتی در برخی موارد هم امکان تبدیل آنی ارزدیجیتال به پول‌های فیات را دراند.بطور کلی این درگاه پرداخت‌ها باید بتوانند با انواع CMSها و پلاگین‌ها هماهنگی کافی و در عین حال باید قابلیت پیاده‌سازی در کتابخانه‌های زبان‌های برنامه‌ نویسی مرسوم را داشته باشند.

کوین‌گیت در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و به عنوان یکی از قدیمی‌ترین درگاه‌های پرداخت رمزارزی شناخته می‌شود که امروزه به یکی از سرویس‌های زیرساختی ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. این درگاه پرداخت امکان استفاده از شبکه لایتنیگ بیت‌کوین را هم فراهم می‌کند.

CoinGate  درگاه‌های پرداخت ارزهای دیجیتال

از دیگر ویژگی‌های کوین‌گیت می‌توان به رابط کاربری مناسب و همچنین امکان نظارت و اعمال تغییرات پرداخت‌ها روی گوشی هوشمند است. این پلتفرم بیش از ۷۰ ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند که معروف‌ترین آنها شامل بیت‌کوین، دش، بیت‌کوین کش، ریپل، اتریوم است. همچنین انجام تراکنش با استفاده از کوین‌گیت شامل کارمزدی یک درصدی می‌شود.

درگاه پرداخت CoinPayments از بیش از ۱۷۰ ارز دیجیتال برای پرداخت پشتیبانی می‌کند که معروف‌ترین آنها بیت‌کوین، ریپل و لایت‌کوین است. استفاده از این درگاه پرداخت شامل کارمزدی نیم درصدی می‌شود که به همین دلیل به یکی از گزینه‌های محبوب برای کسب‌ وکارهای آنلاین تبدیل شده است.

CoinPayments  درگاه‌های پرداخت ارزهای دیجیتال

CoinPayments دارای اپلیکیشن‌هایی برای اندروید و iOS بوده که دسترسی و اعمال تغییرات را بسیار راحت می‌کند.

  اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در ارزدیجیتال

بیت‌پی به عنوان یکی از بهترین و ساده‌ترین پلتفرم‌های پرداخت ارزدیجیتال شناخته می‌شود که در آمریکا مستقر است. بیت‌پی به عنوان یک کیف‌ پول مبنع‌ باز امکان انجام تراکنش در سطح جهانی با امنیت بالا را فراهم می‌کند. این پلتفرم که از تعداد محدودتری ارزدیجیتال به نسبت سایر رقبا پشتیبانی می‌کند به کاربران اجازه می‌دهد تا از برداشت فوری به دلار آمریکا بهره‌مند شوند. همچنین بیت‌پی کارمزدی یک درصد را شامل می‌شود.

NOWPayments به صورت پیش‌فرض از بیش‌ از ۵۰ ارزدیجیتال پشتیبانی می‌کند با این حال این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که از هر ارزدیجیتالی پشتیبانی کنند.

این پلتفرم از نظر تعدد ابزارهای مختلف مانند API، ویجت‌ها، دکمه‌ها و افزونه‌های مختلف بسیار غنی است که می‌تواند تجربه کاربری و همچنین سهولت راه‌اندازی بسیار خوبی را برای کاربران فراهم کند.

محتوی بیشتر از پرداخت با ارزدیجیتال:

شاپیفای به عنوای یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های حوزه تجارت الکترونیک به عنوان قلب تپنده بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین شناخته می‌شود که در سال ۲۰۲۰ با همکاری BitPay، CoinPayments و Coinbase Commerce امکان پرداخت با ارزهای دیجیتال را به درگاه‌های پرداخت خود اضافه کرد.

 درگاه‌های پرداخت ارزهای دیجیتال Shopify

از طرفی به دلیل پراستفاده بودن شاپیفای و همچنین هماهنگی بالا با سایر پلتفرم‌ها، این درگاه پرداخت با استقبال خوبی مواجه شد.

پلتفرم GoURL با تمامی کیف‌پول‌های رمزارز کار می‌کند و به همین دلیل هم سطح بالایی از ناشناسی را ارائه می‌دهد. این پلتفرم تراکنش‌های را در کمتر از ۳۰ ثانیه نهایی کرده و همچنین جزییات تراکنش‌ها را به صورت واضحی برای امور حسابرسی ارائه می‌دهد.

GoURL درگاه‌های پرداخت ارزهای دیجیتال

کوین‌بیس به عنوان یکی از محبوب‌ترین صرافی‌ها ارزهای دیجیتال در جهان شناخته می‌شود که درگاه پرداخت این صرافی به دلیل هماهنگی بالا با این صرافی دارای ویژگی‌هایی مانند امنیت بالا، تبدیل راحت به ارزهای فیات و همچنین کارمزدی یک درصدی است.

همانطور که از اسم این درگاه پرداخت مشخص است،تمرکزCoinsBank   بیشتر روی ارزهای فیات و ارزهای دیجیتال محبوب است.

این درگاه دارای اپلیکیشن‌هایی برای اندروید و iOS بوده که انتقال ۲۴/۷ را فراهم می‌کند و همچنین می‌تواند از احراز هویت دومرحله‌ای روی آن استفاده کرد.

آلفاکوین از بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، ریپل و سایر ارزهای دیجیتال محبوب پشتیبانی می‌کند. استفاده و اشتراک این پلتفرم رایگان است و تراکنش‌ها شامل کارمزدی کمتر از یک درصد ارزش، تراکنش می‌شود. از ویژگی‌های متمایز آلفاکوین می‌توان به امکان برداشت دلار و یورو اشاره کرد.

پلتفرم SpicePay به کاربران اجازه می‌دهد تا علاوه‌ بر پذیرش ارزهای دیجیتال، برداشت‌های خود را از طریق PayPal یا سایر روش‌های مشابه انجام دهند. با استفاده از این روش کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال دریافتی خود را به دلار و یورو مبادله کنند که این موضوع می‌تواند برای مشاغلی که از PayPal‌ استفاده می‌کنند ایده‌آل باشد.

استفاده از ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۳۰، همانند روندی که در سال‌های پیش داشت با گسترش همراه است و طبیعتا این ارزها روزانه سهم بیشتری از تجارت الکترونیک بدست می‌آورند. همین موضوع باعث شده که بسیاری از کسب‌ وکارها درگاه‌های پرداخت رمزارزی برای از دست ندادن بازار و ماندن در فضای رقابتی را به درگاه‌ پرداخت‌های مرسوم خود اضافه کنند.

منبع: پیوست

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا