ارزدیجیتال

دونالد ترامپ: صنعت رمز ارز بسیار خطرناک است

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین آمریکا در گفتگوی اخیر خود در رابطه با رمزارزها، در مورد فعالیت همسرش در حوزه NFT و شبکه اجتماعی جدید خود با نام Truth Social صحبت کرد. به عقیده وی، دارایی‌های دیجیتال بسیار خطرناک هستند.

رییس‌جمهور سابق آمریکا در این گفتگو مواضع ضد کریپتو خود را بار دیگر تکرار کرد و علت آن را علاقه خود به دلار خواند. وی در این رابطه گفت: من هرگز رمز ارزها را دوست نداشتم چراکه می‌خواهم دلار داشته باشم. من فکر می‌کنم ارز، تنها باید دلار آمریکا باشد،؛ بنابراین، هرگز طرفدار این دارایی‌ها نبوده‌ام. با این حال، این دارایی‌ها بزرگتر و بزرگتر می‌شوند و هیچ‌کس کاری برای آنها انجام نمی‌دهد.

جهت مشاهده ودانلود ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

وی در ادامه رمزارزها را بسیار خطرناک خواند و نسبت به انفجاری قریب‌الوقوع هشدار داد: من نمی‌خواهم همه این‌ها را داشته باشم. همه این‌ها می‌تواند روزی به یک انفجار بزرگ تبدیل شود؛ چیزی که ما هرگز ندیده‌ایم. این انفجار بزرگ فناوری را کودکانه جلوه می‌دهد. من معتقدم بسیار خطرناک است.

ملانیا ترامپ هفته گذشته اعلام کرد که در حال فروش یک توکن NFT با عنوان « Melania’s Vision» در پلتفرم NFT تازه راه‌اندازی‌ شده خود است و قصد دارد به طور منظم NFT های خود را منتشر کند. ترامپ در واکنش به تصمیم همسرش اظهار داشت: او عالی خواهد بود؛ تخیلی عالی دارد. مردم عاشق بانوی اول سابق ما هستند.

منبع: میهن بلاکچین و به نقل از بیت کوین نیوز،

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا