آلت‌کوینتحلیل ارز دیجیتال

رشد ۳۰۰ درصدی اکوسیستم استیکینگ شبکه پولکادات و تأثیر آن بر قیمت DOT

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

قیمت پولکادات چندین هفته است که در یک روند نزولی قرارگرفته اما برخلاف آن، ارزش شبکه پولکادات به لطف اکوسیستم استیکینگ در حال رشد بوده است.

داده‌ها نشان می‌دهند که اکوسیستم استیکینگ شبکه پولکادات رشد بسیار خوبی داشته و روند استیک توکن آن در تنها ۲۴ ساعت گذشته افزایش ۳۰۰ درصدی را تجربه کرده است.

به نقل از ambcrypto، علاوه بر آن، تعداد کل توکن‌های DOT استیک شده در شبکه نیز روند افزایشی را طی کرده است که بیانگر میزان اعتماد سپرده‌گذاران در شبکه است. اکنون باید دید که با قرار داشتن قیمت پولکادات تحت سلطه فروشندگان، آیا رشد استیکینگ در شبکه این ارز دیجیتال می‌تواند تأثیر مثبتی بر ارزش توکن داشته باشد یا خیر.

رشد اکوسیستم استیکینگ شبکه پولکادات

داده‌های استیکینگ ریواردز نشان می‌دهد که علیرغم سقوط قیمت، سپرده‌گذاری در پولکادات از اوایل ماه ژوئیه با روند بسیار خوبی همراه شده است. باید اشاره داشت که در زمان نگارش این مطلب بیش از ۳۹ هزار کیف پول استیکینگ و بیش از ۶۱۵ میلیون توکن سپرده‌گذاری شده در شبکه پولکادات موجود است.

همچنین باید اشاره داشت که با آغاز روند مثبت استیکینگ، تعداد سپرده‌گذاران در شبکه نیز در یک ماه اخیر رشد خوبی از خود نشان داده است. در زمان نگارش این مطلب، پولکادات دارای نرخ استیکینگ ۴۵.۸ درصدی و ارزش بازار سپرده‌گذاری ۳.۰۸ میلیارد دلاری است که در نوع خود بسیار قابل‌توجه است.

گفتنی است که رشد شبکه پولکادات تنها به اکوسیستم استیکینگ آن ختم نمی‌شود بلکه می‌توان نشانه‌های آن را در فضای دیفای شبکه نیز مشاهده کرد. داده‌های تازه نشان می‌دهند که از ابتدای سال جاری و در اتفاقی امیدوارکننده، ارزش کل قفل شده شبکه در حال افزایش بوده است. ارزش کل قفل شده بیانگر تعداد دارایی‌هایی است که در یک پروتکل قفل ‌شده‌اند. رشد این شاخص نشان‌دهنده گسترش و بهبود وضعیت پروتکل در دیفای است.

رشد اکوسیستم استیکینگ شبکه پولکادات

روند DOT مثبت می‌شود

پس از چندین هفته روند نزولی، داده‌ها نشان از آغاز روند بازگشتی توکن بومی شبکه پولکادات دارند. در شبانه‌روز گذشته قیمت این ارز رشد ۱.۳ درصدی داشته و اکنون در محدوده ۵ دلاری معامله می‌شود. با این حال، ممکن است روند بازگشتی آن برای مدت زیادی دوام نداشته باشد چرا که این حرکت با کاهش حجم معاملات همراه بوده است.

در همین حین برخی از اندیکاتورهای تکنیکال مانند MACD نشانه‌های صعودی از خود نشان داده و سرمایه‌گذاران را تا حدی امیدوار کرده‌اند. باید دید که درنهایت کشمکش میان خریداران و فروشندگان به نفع کدام گروه تمام خواهد شد و آیا شاهد تکمیل روند بازگشتی DOT خواهیم بود یا خیر.

روند DOT مثبت می‌شود

منبع: فکت‌کوینز

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا