همایش و نمایشگاه

رفع نیازهای استارت‌آپ‌ها با حضور سرمایه‌گذاران

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش با محوریت هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، شهر هوشمند، زیر‌ساخت و امنیت، بلاک‌چین و رمز ارزها، رسانه دیجیتال برگزار می‌شود و هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه تکمیل زنجیره علم و فناوری،‌ تکنولوژی محصول و ورود به بازارهای جهانی به منظور ثروت‌آفرینی ترسیم شده است.

مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش اظهار کرد: این نمایشگاه ۶ محور و موضوعیت اصلی دارد که اولین محور آن هوش مصنوعی است و شهر هوشمند،‌ اینترنت اشیا، فناوری مالی و رمزارزها، بلاک‌چین، زیرساخت و امنیت و در پایان رسانه‌های دیجیتال پنج محور دیگر و اصلی نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات که در جزیره کیش برگزار خواهد شد، هستند.

” اقتصادالکترونیکی” آخرین و به روزترین محتوی در کسب‌وکار دیجیتال

 کیش، اولین شهر هوشمند ایران

جواد مرادپور افزود: هر کدام از ۶ محور کلیدی دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش جزئیات و زیرموضوع‌های خود را دارند. به عنوان مثال موضوع شهر هوشمند، دارای ۶ مولفه است که در ادامه این موضوع، جزیره کیش قرار است به عنوان اولین شهر هوشمند کشور شناخته شود. هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه تکمیل زنجیره علم و فناوری،‌ تکنولوژی محصول و ورود به بازارهای جهانی به منظور ثروت‌آفرینی است. کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و تولیدکننده که در حوزه محورهای این نمایشگاه فعالیت دارند، ازجمله جامعه هدف و شرکت‌کننده‌های مهم در این نمایشگاه به حساب می‌آیند. 

وی عنوان کرد: با توجه به عنوان نمایشگاه،‌ این رویداد به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد و ازجمله کشورهایی که تا‌کنون به صورت هیات تجاری وارد شده‌اند می‌توان به سوریه، قطر، عمان و امارات اشاره کرد که حضور آنها در این رویداد قطعی شده است و حضور دو کشور آلمان و چین نیز به صورت قطعی اعلام نشده است که نتیجه حضور آنها در آینده مشخص خواهد شد.    

جهت مشاهده ودانلود ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

 نیازهای استارت‌آپ‌ها را شناسایی می‌کنیم

مرادپور عنوان کرد: در دوره اول این نمایشگاه بسیاری از قراردادها و تفاهم‌نامه‌های تجاری بین شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها منعقد شد و همچنین منطقه آزاد کیش نیز شرکای تجاری خود را از همان نمایشگاه شناسایی کرد که شرکت‌ها بر اساس همان تفاهم‌نامه‌هایی که در آن سال منعقد شد همچنان با یکدیگر همکاری می‌کنند. 

وی مطرح کرد: این نمایشگاه در تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت  و همزمان با این رویداد سمینار،‌ همایش، میزگرد و نشست‌های تجاری در محل مرکز همایش‌های جزیره کیش برگزار می‌شود. ضمن اینکه یک رویداد ویژه برای شناسایی نیازهای فناورانه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شکل گرفته است، به عبارت بهتر مناطق آزاد اقتصادی نیازهای خود را اعلام می‌کنند و ما این نیازها را در شرکت‌های توانمند اعلام می‌کنیم تا در محیط نمایشگاه در جلسات B۲B و نشست‌های تجاری منجر به عقد قرار‌داد شوند تا در نهایت این نیازها در داخل کشور تامین شوند.  مرادپور خاطرنشان کرد: همچنین رویداد دیگری در کنار این نمایشگاه تحت عنوان «ایران آینده» برگزار خواهد شد که بیش از ۷۰ استارت‌آپ با موضوع‌ها و محورهای مختلف در آن حضور به عمل خواهند آورد.

منبع: دنیای اقتصاد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا