آلت‌کوین

روند افزایش تعداد کیف‌پول‌ها برای دوج کوین و کاردانو ادامه می‌یابد؟

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

داده‌ها نشان می‌دهد که دوج کوین (DOGE) و کاردانو (ADA) از جمله دارایی‌های دیجیتالی هستند که در سال جاری روند پذیرش مشابهی را همچون ۲۰۲۳ در پیش گرفته‌اند. بر این اساس، این دو رمزارز، رشد تعداد کیف پول را در هفته اول ۲۰۲۴ مشاهده کرده‌اند.

در همین حال، شاخص‌ها “تعداد کل هولدرها” را به نمایش گذاشته که تعداد کیف پول‌های هر دارایی را که مقدار کمی بیشتر از صفر در بلاکچین خود دارند، پیگیری می‌کند. هنگامی که ارزش این معیار افزایش می‌یابد، می‌تواند به این معنا باشد که سرمایه‌گذاران در حال حاضر آدرس‌های جدیدی را در شبکه باز می‌کنند یا هولدرهای قدیمی پس از تخلیه آدرس‌های خود، دوباره روی همان دارایی سرمایه‌گذاری می‌کنند.

به این ترتیب، این نوع روند می‌تواند نشانه‌ای از پذیرش یا خرید رمزارز باشد. چنین افزایشی در شاخص همچنین می‌تواند ناشی از بازگشایی آدرس‌های جدید کاربران برای اهداف حفظ حریم خصوصی یا دلایل دیگر باشد. اما این امر برخلاف پذیرش ارز دیجیتال که می‌تواند در بلندمدت تأثیر مثبتی بر قیمت داشته باشد، معمولاً به بازار بزرگ‌تر مربوط نمی‌شود.

از سوی دیگر، پایین آمدن شاخص می‌تواند به معنای حذف کامل آدرس کیف پول توسط برخی از دارندگان باشد که این نشانه‌ای از امکان خروج گسترده از بازار رمزارز است. بر اساس نمودار‌ها، بیت کوین (BTC) که دارای ۵۲.۶ میلیون آدرس است، در این دوره رشد ۳۲ درصدی را تجربه کرده است، در حالی که اتریوم ۵۲ درصد افزایش را به ثبت رسانده و اکنون به ۱۱۲.۱ میلیون رسیده است.

کاردانو نیز در این معیار از رمزارزهای اصلی بهتر عمل کرده و شاهد افزایش ۳۸ درصدی در کل هولدرهای خود بوده است. در این راستا، XRP و دوج کوین با وجود رشد کمتر ۲۶ و ۲۲ درصدی، هنوز از نظر تعداد کل هولدرها از کاردانو جلوتر هستند.

همچنین، بر اساس آخرین آمار، دوج کوین دارای ۵.۷ میلیون کیف پول با دارایی غیرصفر است. در حالی که اخیراً سرمایه‌گذاران بیشتری وارد بازار دوج کوین شده‌اند، قیمت DOGE برخلاف انتظار عمل کرده و از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۲ درصد کاهش یافته است. دوج کوین در حال حاضر در حدود ۰.۰۷۸۵ دلار معامله می‌شود.

منبع: رمزارزنیوز

  • روند افزایش تعداد کیف‌پول‌ها برای دوج کوین و کاردانو ادامه می‌یابد؟
کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا