اقتصاددیجیتالدولت دیجیتال

ریاض به دنبال تسهیل روند توسعه اقتصاد دیجیتال است

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

وزیر ارتباطات و فناوری عربستان سعودی طی سخنانی تاکید کرد که این کشور در حال تلاش برای از میان برداشتن موانع موجود بر سر راه توسعه اقتصاد دیجیتال در عربستان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عربستان سعودی که برای شرکت در نشست گروه «جی ۲۰» روانه جزیره بالی در اندونزی شده، روز شنبه طی سخنانی تاکید کرد که این کشور در حال تلاش برای از میان برداشتن موانع موجود بر سر راه توسعه اقتصاد دیجیتال در عربستان است.

بر اساس این گزارش، عبدالله السواحه طی دیدارهایی دو جانبه با وزرای اقتصاد دیجیتال، ارتباطات و علوم کشورهای اندونزی، ژاپن، هند، چین و ایالات متحده خواستار همکاری عربستان سعودی با نهادهای فعال در زمینه اقتصاد دیجیتال کشورهای مذکور شده و تاکید کرد که عربستان از توسعه اقتصاد دیجیتال در کشورش استقبال می کند.

وی همچنین با اشاره به این موضوع که کشورش در حال تنظیم مقررات و قوانین به منظور تسهیل سرمایه گذاری و زیرساخت های مرتبط با حوزه اقتصاد دیجیتال است، خواستار سرمایه گذاری مشترک با کشورهای مذکور در زمینه توسعه زیر ساخت های مورد نیاز برای توسعه اقتصاد دیجیتال شد.

وزیر ارتباطات عربستان سعودی، حوزه های مورد علاقمدی این کشور در زمینه توسعه اقتصاد دیجیتال را مواردی همچون فناوری های نو ظهور، دولت دیجیتال، تربیت نیروی انسانی در زمینه اقتصاد دیحجیتال و همچنین ارتقاء نوآوری در این زمینه اعلام کرد.

منبع:  بازار

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا