آلت‌کوین

ریپل به ضیافت غول‌های مالی جهان دعوت شد!

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
مهدی زاغی

شرکت ریپل اخیراً به انجمن بین‌المللی (ISDA) که اکثر غول‌های مالی جهان عضو هستند دعوت شد پیوسته که نشان‌دهنده حرکت استراتژیک این شرکت به سمت اوراق مشتقه و ادغام بلاکچین در امور مالی سنتی (TradFi) است.

ISDA یک سازمان تجاری معتبر است که شامل غول‌های فعال در حوزه مالی جهان، مانند بلک‌راک، جی‌پی مورگان، سیتی گروپ و غیره، است. به عنوان یکی از اعضای ISDA، ریپل قصد دارد فناوری بلاکچین خود را در بازارهای مالی سنتی، به ویژه در حوزه معاملات مشتقه، ادغام کند.

معاملات مشتقه، ابزارهای مالی هستند که ارزش آنها از یک دارایی مبنا، مانند ارزهای دیجیتال، مشتق می‌شود و برای مدیریت ریسک و اهرم در معاملات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این حرکت بسیار برای ریپل مهم است؛ زیرا این شرکت را با رهبران این صنعت همسو می‌کند و دسترسی به شبکه‌ای از نخبگان مالی را برای آنها امکان‌پذیر می‌سازد.

سایر نهادهای فعال در حوزه ارزهای دیجیتال مانند الگوراند (ALGO) و Crypto.com نیز اعضای ISDA هستند. جامعه ریپل از این پیشرفت که پس از پیروزی تاریخی ریپل در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در دادگاه رخ می‌دهد، هیجان‌زده هستند.

مقر ISDA در شهر نیویورک است و تعیین استانداردها برای قراردادها و تسهیل توافقات در بازارهای معاملات مشتقه و سواپ‌ها را بر عهده دارد. این انجمن نقش بسیار حیاتی در راهنمایی شرکت‌کنندگان در طول تغییرات بازارهای مالی ایفا می‌کند.

منبع: رمزارزنیوز

  • ریپل به ضیافت غول‌های مالی جهان دعوت شد!
کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا