تحلیل ارز دیجیتالمقاله ارز دیجیتال

مدیر عامل بایننس: زمستان کریپتو تا سال ۲۰۲۶ ادامه دارد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

بازار ارزهای دیجیتال قرمزپوش شده است و کمتر کسی به بازگشت سریع بازار امیدوار است. با این حال نظرات کارشناسان و افراد مشهور حوزه کریپتو با هم متفاوت است. مدیرعامل بایننس می‌گوید فکر نمی‌کند تا سال ۲۰۲۶ بازار روی خوش ببیند و از آن طرف آدام بک باور دارد قیمت بیت کوین تا ۱۰۰٬۰۰۰ دلاری شدن کمتر از ۶ ماه دیگر فاصله دارد.

 چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) معروف به CZ، گفت زمستان کریپتو فرا رسیده است و انتظار می‌رود زمستان طولانی حداقل تا سال ۲۰۲۶ را شاهد باشیم. با این حال، او افزود در این زمستان شرکت‌های زیادی ورشکسته می‌شوند و تعطیل می‌کنند اما وی ترجیح می‌دهد بر روی نکات مثبت رکود بازار تمرکز کند. وی گفت چشم‌انداز مثبتی برای بازار فعلی وجود ندارد با این حال او فکر می‌کند تعطیلی شرکت‌ها فرصت خوبی برای جذب و استخدام استعدادها است.

CZ توییتی منتشر کرد و نوشت ۲۰۰۰ موقعیت شغلی خالی در بایننس وجود دارد و این صرافی قصد دارد با استخدام ۲۰۰۰ نفر تعداد کارمندان خود را به ۸۰۰۰ نفر افزایش دهد. شایان ذکر است صرافی‌های جمینی، کوین‌بیس و Crypto.com اقدام به تعدیل نیرو کرده بودند. وی گفت: اگرچه برای بسیاری از مردم دردناک است؛ اما شرایط سخت، پروژه‌های ضعیف را از بین می‌برد و تنها پروژه‌های قوی باقی می‌مانند. هر کس دوام بیاورد و زنده بماند قوی‌تر خواهد شد.

آدام بک: تا پایان سال ۲۰۲۲ قیمت بیت کوین به ۱۰۰٬۰۰۰ دلار می‌رسد

با وجود ریزش عمیق قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال برخی از تحلیلگران هنوز امید دارند که زودتر از آنچه CZ فکر می‌کند قیمت بیت کوین صعودی شود. یکی از این تحلیلگران، آدام بک (Adam Back) فعال حوزه رمزنگاری و یکی از حامیان بیت کوین است که فکر می‌کند تا پایان ۲۰۲۲ قیمت بیت کوین به ۱۰۰٬۰۰۰ دلار خواهد رسید. او همچنین اعتراف کرده است که همچنان بیت کوین می‌خرد و برای طولانی‌مدت هودل می‌کند.

به نظر او، در صورتی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برنامه صندوق قابل معامله (ETF) بیت کوین گری اسکیل را تایید کند، افزایش قیمت آغاز خواهد شد. در اوایل این ماه، این شرکت با انتصاب Donald B. Verrilli به عنوان مشاور حقوقی خود، جاه‌طلبی‌های خود را برای تبدیل صندوق سرمایه‌گذاری تراست بیت‌کوین خود به یک صندوق قابل معامله در بورس افزایش داد. آدام بک دو سال پیش نیز گفته بود تا سال ۲۰۲۵ قیمت بیت کوین به ۳۰۰٬۰۰۰ دلار خواهد رسید.

چندی پیش نیز جورین تیمر (Jurrien Timmer) مدیر شرکت خدمات مالی Fidelity گفته بود ارزش و قیمت بیت کوین در حال حاضر تفاوت زیادی دارند و بیت کوین بیشتر از این‌ها می‌ارزد. وی معتقد است فروشنده‌ها سمت ضعیف بازار و خریداران سمت قوی بازار هستند.

منبع: میهن بلاکچین و به نقل از کریپتواسلیت،

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا