امنیت اطلاعاتدولت دیجیتال

سامانه‌های قضایی هک نشده‌اند

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

مرکز رسانه قوه قضائیه به نقل از دفتر امنیت فناوری اطلاعات مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه اعلام کرد که تمامی سامانه های قضایی فعال بوده و هیچگونه هک و نفوذی صورت نگرفته و هیچگونه رخداد امنیتی نیز در روزهای اخیر مشاهده نشده است.

مرکز رسانه قوه قضائیه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «در پی پخش شایعه ای مبنی بر هک سامانه ثنای قوه قضاییه در فضای مجازی، دفتر امنیت فناوری اطلاعات مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با تکذیب این شایعه اعلام کرد که تمامی سامانه‌های قضایی فعال بوده و هیچگونه هک و نفوذی صورت نگرفته است و هیچگونه رخداد امنیتی نیز در روزهای اخیر مشاهده نشده است.

این دفتر اعلام کرد که کلیه سامانه های قوه قضاییه امن بوده و به صورت متناوب مورد آزمون های امنیتی استاندارد قرار می گیرند.

دفتر مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه ادعای منتشر شده مبنی بر نشت اطلاعات سامانه ثنا را هم بی اساس خواند و تاکید کرد این ادعا بارها در ماه‌های اخیر از سوی جریانی مشکوک طرح شده است که هر بار مورد بررسی قرار گرفته و بی اساس بودن آن اثبات شده است. دفتر امنیت فناوری اطلاعات هدف طرح مکرر این موضوع را  ضربه زدن به روند رو به رشد الکترونیکی شدن و هوشمندی قوه قضاییه دانست».

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا