اتریومتحلیل ارز دیجیتالگزارش

۷ سایت برتر تحلیل اتریوم

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

در زمینه ارزهای دیجیتال، هر روزه شاهد افزایش مخاطبانی هستیم که به تازگی به این حوزه ورود کرده و شروع به سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این دسته افراد از بازار شناخت و آگاهی کافی ندارند. با این وضعیت در ترید ارزهای دیجیتال مقدار قابل توجهی از دارایی‌های خود را از دست می‌دهند.

در  زمینه ارزهای دیجیتال، هر روزه شاهد افزایش مخاطبانی هستیم که به تازگی به این حوزه ورود کرده و شروع به سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این دسته افراد از بازار شناخت و آگاهی کافی ندارند. با این وضعیت در ترید ارزهای دیجیتال مقدار قابل توجهی از دارایی‌های خود را از دست می‌دهند.

به همین منظور در این مقاله به معرفی سایت‌‌هایی می‌پردازیم که تحلیل اتریوم را به عنوان برترین آلت کوین در حوزه ارزهای دیجیتال قرار می‌دهند. شما برای تریدهای خود می‌توانید از این سایت‌ها به عنوان مرجعی معتبر استفاده کنید. اما آگاه باشید که هرگونه معامله شما بر عهده خودتان خواهد بود.

CoinGecko

این سایت یکی از محبوب‌ترین و معتبرترین سایت‌ها در زمینه ارزهای دیجیتال است. معامله‌گران معتبر برای انجام موفق موقعیت‌های معامله‌گری اطلاعات مورد نیاز را از این سایت دریافت می‌کنند.

در تحلیل اتریوم  در سایت کوین گیکو شاخص‌های بسیار زیادی قابل بررسی هستند و شما می‌توانید از آن‌‌ها برای اجماع بر روی یک تصمیم استفاده کنید. تراکنش‌های بزرگ اتریوم، رشد اکوسیستم اتریوم و تغییرات ۲۴ ساعت اخیر اتریوم در این سایت قابل مشاهده هستند. این سایت اطلاعات کاملی از اتریوم در اختیار شما قرار می‌دهد.

Messari

سایت مساری یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های تحلیلی در زمینه ارزهای دیجیتال است که اطلاعات جالبی از ارزهای رمزنگاری شده در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مساری تاریخچه مختصری از اتریوم در اختیار شما قرار می‌دهد تا داده‌های گذشته را با امروز مقایسه کنید.

در مساری بیش از ۲۰۰ نمودار  تحلیلی از اتریوم وجود دارد که می‌توانید از آن‌‌ها را آنالیز کرده و در تصمیم گیری خود تاثیر بهتری بگذارید. نمودارها و چارت‌ها از ویژگی‌های بارز سایت مساری به عنوان یک سایت مرجع تحلیلی است.

Arzido

سایت ارزیدو، یک مرجع تحلیلی و خبری در حوزه ارزهای دیجیتال است که به روز ترین اخبار حوزه تکنولوژی را در اختیار شما قرار می‌دهد. از این نظر می‌توانید تاثیر فاندامنتال بر روی ارزهای دیجیتال را بررسی کنید.

در زمینه تحلیل تکنیکال نیز ارزیدو تیم تحلیلگران با تجربه خود را در اختیار دارد که به صورت روزانه داده‌ها و آمارها را آنالیز و بررسی می‌کنند و نتیجه را در قالب تحلیل روزانه اتریوم در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند. از سایت ارزیدو می‌توانید تغییرات ۲۴ ساعت و حتی ۱ ساعت اخیر قیمت اتریوم را مشاهده کنید.

Coin Market Cal

کوین مارکت کال سایت خوبی برای آگاهی از رویدادها و ایونت‌های ارز دیجیتال است. در این سایت می‌توانید از ایردراپ‌‍‌ها، لانچ پدها، ایونت‌‌ها و اتفاقات مهم پیش رو مطلع شوید.

این اطلاعات بر روی فاندامنتال ارزهای دیجیتال تاثیرگذار است و شما می‌توانید با در نظر گرفتن این داستان‌‌ها اتریوم را به عنوان برترین آلت‌کوین بازار رمزارزها تحلیل کنید. در صورتی که افراد از این مسائل آگاه باشند، بهترین زمان برای تصمیم‌گیری را پیدا خواهند کرد.

Coin Market Cap

کوین مارکت کپ از سایت‌های معتبر آنالیز ارزهای دیجیتال است که هم تکنیکال و هم فاندامنتال را مورد بررسی قرار می‌دهد. در این سایت حتی می‌توانید نظرات تحلیلگران مختلف را بخوانید و بررسی کنید.

در  این سایت هر آن چه که باید از مارکت کپ یا ارزش بازار و تغییرات حجم معاملات در اتریوم به وجود آمده است را پیدا کنید. نمودار هیستوریکال دیتای جالبی را از اتریوم در گذشته در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خود در این سایت پورتفولیو بسازید تا از بالا و پایین رفتن دارایی‌های خود آگاه شوید.

Glassnode

سایت گلسنود یکی از معروف‌‌ترین پایگاه‌های داده بلاکچین است که پارامترهای درون زنجیره‌ای (آن‌چین) را به کاربران ارائه می‌کند. این سایت جریان سرمایه در بلاکچین اتریوم را رصد می‌کند و به تحلیل و سنجش پارامترهای مختلفی از بلاکچین می‌پردازد. این سایت از سال ۲۰۱۳ شروع به کار کرد. گلسنود داده‌ها و اطلاعات خاصی را از اتریوم در اختیار شما قرار می‌دهد که به نوبه خودش بسیار منحصربه فرد و کاربردی است. از این سایت می‌توانید نمودارها و جزئیات قیمتی را به صورت رایگان و یک سری داده دیگر را از آنالیز اتریوم به صورت خریداری شده و پولی در اختیار بگیرید.

Santiment

سایت سانتیمنت یکی دیگر از ابزارهای تحلیل و آنالیز بازار ارزهای دیجیتال است. این سایت فرصت‌‌های سرمایه‌گذاری را با در نظر گرفتن داده‌های مختلفی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

این سایت یکی از مراجعی است که بیشتر بر روی احساسات و سنتیمنت بازار تمرکز دارد و داده‌های مختلف بازار رمزارزها را با توجه به تاریخچه تیم پشتیبان، مبنای اقتصادی آن ارز دیجیتال مورد بررسی قرار می‌دهد. در این سایت استخراج داده‌های حساس و مهم شبکه‌های اجتماعی و ترکیب آن‌ها با داده‌های آنچین و درون شبکه‌ای اتریوم بیش از هرچی شما را به سمت تصمیم‌گیری درست درباره این ارز دیجیتال سوق می‌دهد.

در این سایت حتی می‌توانید با وارد کردن کلمات کلیدی مثل اتریوم، از میزان تاثیرگذاری و میزان جست و جوی کلمات و عبارات مختلف ببینید که این لغت آیا ترند است یا خیر و چندین بار در روز تکرار شده است. این نوع آنالیز و تحلیل اتریوم در واقع افق روشنی را در مقابل معامله‌گران قرار می‌دهد.

منبع: اقتصاد۲۴

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا