بیت‌کوین

گرگ وال استریت: سودآوری خرید بیت کوین در ۳ تا ۵ سال آینده اتفاق می‌افتد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
احمد محمدیان

جردن بلفورت کسی است که فیلم مشهور «گرگ وال استریت» ساخته مارتین اسکورسیزی برگرفته از داستان زندگی او است. بلفورت به تازگی در برنامه یاهو شو اعلام کرد از اینکه سرمایه‌گذاری در بیت کوین تا ۳ تا ۵ سال آینده سودآور نباشد، متعجب خواهد شد.

جردن بلفورت که با عنوان گرگ وال استریت نیز شناخته می‌شود، گفته است بیت کوین یک نمایش بلند مدت خواهد بود. همانطور که مطلع هستید او در گذشته به عنوان یک مجرم اقتصادی شناخته شد و پس از محکومیت خود، به عنوان یک مشاور سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کند.

جردن بلفورت توصیه کرد سرمایه‌گذاران باید برای بیت کوین دید بلند مدتی داشته باشند و افق‌های ۱۲ تا ۲۴ ماهه را کنار بگذارند. وی عنوان کرد:

اگر بازه زمانی ۳ تا ۵ سال را در نظر بگیریم، تعجب خواهم کرد اگر سرمایه‌گذاری شما در بیت کوین سودآور نباشد.

صحبت‌های بلفورت در حالی منتشر می‌شود که قیمت بیت کوین از ابتدای سال میلادی تاکنون حدود ۵۷.۶٪ کاهش داشته است و به ۲۰٬۰۰۰ دلار رسیده است.

گرگ وال استریت همچنین به عوامل فاندامنتال بیت کوین اشاره کرد و گفت: بیت کوین عرضه محدودی دارد و با وجود تورم صعودی، زمانی فرا می‌رسد که بیت کوین به جای یک سهام افزایشی، به صورت یک ذخیره ارزش در می‌آید.

این مطلب صرفا برگردان خبر منبع است و به هیچ عنوان توصیه خرید و فروش و سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها نیست.

جردن بلفورت در برخی از شرکت‌های مرتبط با حوزه رمزارز مانند Squirrel Technologies سرمایه‌گذاری کرده است. البته او همیشه طرفدار رمزارزها نبوده است. پیش از این او با نظر بیل گیتس درخصوص اینکه بیت کوین در نظریه «احمق‌تر از من» صدق می‌کند، هم عقیده بود. این نظریه عنوان می‌کند که یک احمق ممکن است به ازای یک کالا یا سهام، پول بیشتری نسبت به ارزش واقعی آن پرداخت کند به امید آنکه در آینده آن را به یک احمق‌تر با قیمت بالاتر بفروشد. در نتیجه تا زمانیکه احمق‌های بالاتر حضور داشته باشند، قیمت بالا می‌رود و زمانی که خریدار جدید نباشد حباب می‌ترکد و قیمت دارایی به ارزش واقعی آن برمی‌گردد.

منبع: میهن بلاکچین و به نقل از فورکست،

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا