آلت‌کوین

موفقیتی بزرگ برای سولانا: حضور در جمع ۵ بلاکچین برتر دیفای!

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
زهرا ساسان

بر اساس داده‌های گزارش‌شده، اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (دیفای) سولانا اکنون در میان پنج بلاکچین برتر از لحاظ TVL قرار دارد.

سولانا در سال ۲۰۲۳ به طور مداوم مورد توجه سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال بوده و سرمایه بالایی را جذب کرده است. به طوری که، این ارز دیجیتال روز گذشته، ۱۲ دسامبر، به ارزش بازار ۳۰ میلیارد دلار و ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) تقریبا ۱ میلیارد دلار رسید.

بر اساس داده‌های گزارش‌شده، اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (دیفای) سولانا اکنون در میان پنج بلاکچین برتر از لحاظ TVL قرار دارد. سولانا این موقعیت بزرگ را پس از افزایش چشمگیر ۴۳٫۹۱ درصدی TVL خود در یک هفته و دستیابی به ۹۴۵٫۸۷ میلیون دلار توکن سرمایه‌گذاری شده، کسب کرد.به گزارش پلتفرم DefiLlama، در حال حاضر نزدیک به ۱ میلیارد دلار TVL در شبکه سولانا بین ۲۴۴٫۹۱۹ آدرس کیف پول رمزارزی و ۱۱۷ پروتکل پخش شده است.

به این ترتیب، سولانا پس از اتریوم (با TVL برابر با ۲۸٫۱۷ میلیارد دلار)، ترون (۷٫۹۲ میلیارد دلار)، شبکه هوشمند بایننس (۳٫۱۳ میلیارد دلار) و آربیتروم (۲٫۳۰ میلیارد دلار)، در رتبه پنجم این جدول قرار گرفته است.

بنابراین، اگرچه اهمیت اتریوم برای بخش دیفای و وب ۳، غیرقابل انکار است، اما سولانا هم با ارائه تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تر از رهبر بازار، به طور پیوسته در این محیط رقابتی پیشرفت می‌کند.

یک اکوسیستم دیفای غنی‌تر، ممکن است تقاضا برای SOL به عنوان رمزارز اصلی شبکه سولانا را هم افزایش داده و در نتیجه، به رشد بیشتر قیمت آن منجر شود.

منبع: رمزارزنیوز

  • موفقیتی بزرگ برای سولانا: حضور در جمع ۵ بلاکچین برتر دیفای!
کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا