آلت‌کوین

همکاری سولانا و فایل کوین برای تقویت راهکارهای ذخیره‌سازی غیرمتمرکز

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

شبکه‌های سولانا و فایل کوین همکاری جدیدی را آغاز کرده‌اند تا راهکارهای ذخیره‌سازی غیرمتمرکز را توسعه داده و امنیت کاربران خود را افزایش دهند.

به گزارش کوین گیپ، همکاری جدید سولانا و فایل کوین نشان می‌دهد که اهمیت راهکارهای ذخیره‌سازی غیرمتمرکز (به جای روش‌های متمرکز) در بازار ارزهای دیجیتال افزایش یافته است. سولانا و فایل‌کوین هم با ادغام نقاط قوت خود، قصد دارند انقلابی در نحوه ذخیره‌سازی و دسترسی به داده‌ها ایجاد کنند. این تمرکززدایی نه تنها امنیت آن‌ها را افزایش می‌دهد، بلکه اعتماد کاربران و توسعه‌دهندگان صنعت بلاک چین را هم تقویت می‌کند.

سولانا قرار است از قابلیت‌های ذخیره‌سازی غیرمتمرکز فایل کوین برای تقویت زیرساخت‌های خود استفاده کند. هدف سولانا این است که با استفاده از فناوری فایل‌کوین مقیاس‌پذیری و امنیت پروتکل را افزایش دهد. آناتولی یاکوونکو (Anatoly Yakovenko)، بنیان‌گذار اصلی شبکه سولانا، هم به این خبر واکنش نشان داد و نسبت به ادغام سولانا در لایه بایگانی غیرمتمرکز فایل‌کوین ابراز امیدواری کرد.

ادغام فایل‌کوین مزایای متعددی را برای کاربران سولانا به همراه دارد. از بین این مزایا برای مثال می‌توان به این مورد اشاره کرد که ارائه‌دهندگان زیرساخت‌ها، معامله‌گران و توسعه‌دهندگان به لطف قابلیت‌های ذخیره‌سازی غیرمتمرکز فایل‌کوین راحت‌تر می‌توانند به داده‌های ذخیره‌شده در بلاک چین سولانا دسترسی داشته باشند.

همکاری بین سولانا و فایل کوین فراتر از پلتفرم‌های منحصربه‌فرد آن‌ها است و روی کل صنعت بلاک چین تاثیر می‌گذارد. دلیل آن هم این است که این پلتفرم‌های پیشرو با همکاری و ادغام فناوری‌های خود، نوآوری و پذیرش صنعت بلاک چین را افزایش می‌دهند. این همکاری زمینه را برای پیشرفت‌ بیشتر فناوری‌های غیرمتمرکز فراهم می‌کند و راه را برای نوآوری‌های آتی فضای بلاک چین هموار می‌کند.

علاوه بر این، مشارکت سولانا و فایل کوین نشان می‌دهد که ادغام پروژه‌های بلاک چینی اهمیت زیادی دارد. با گسترش صنعت ارزهای دیجیتال، پلتفرم‌های بلاک چینی باید بتوانند با هم همکاری کنند کنند و قابلیت همکاری و یکپارچه‌سازی فناوری‌های خود را تقویت نمایند. صنعت بلاک چین تنها در این صورت می‌تواند بر چالش‌های خود غلبه کند و فرصت‌های جدیدی را برای رشد و توسعه پروژه‌های مختلف ایجاد نماید.

منبع: نوبیتکس

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا