اینترنت و شبکه اطلاعاتفناوری بلاک چین

تلکام چین و Conflux سیم‌کارت بلاک چینی عرضه خواهند کرد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

شبکه Conflux که تحت نظارت موسسه تحقیقاتی بلاک چینی شانگهای در چین فعالیت می‌کند، اعلام کرد که با شرکت مخابراتی Telecom در این کشور همکاری می‌کند تا سیم‌کارت بلاک چینی توسعه دهد. این موسسه تحقیقاتی اشاره داشت که سیم‌کارت بلاک چینی مکانی امن برای ذخیره کلیدهایی خصوصی دارند و می‌توانند از امضاهای این کلیدها استفاده کنند تا سرمایه کاربران را انتقال دهند.

سیم کارت بلاک چینی در کشور چین

به نقل از کوین تلگراف، علاوه بر قابلیت اشاره شده، سیم‌کارت بلاک چینی از قابلیت بررسی با یک کلیک نیز بهره می‌برد که به کاربران اجازه می‌دهد در لحظه اطلاعات تراکنش و وضعیت آن را رصد کنند. باید اشاره داشت که فاز تحقیق و توسعه این سیم‌کارت تکمیل شده و اکنون برای آزمایش بیشتر تحت بررسی شبکه Conflux قرارگرفته است. این نسخه آزمایشی دارای قابلیت انتقال دارایی‌ها و همچنین یک فضای ذخیره‌ای است.

  اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در بلاک‌چین

موسسه Conflux همچنین ادعا کرده است که سیم‌کارت بلاک چینی این مجموعه دارای قابلیت ذخیره NFT ها و پشتیبانی از ارسال و مبادله آنها است. بنا بر گفته این شرکت، در پی همکاری و استفاده از تکنولوژی مخابرات چین، این سیم‌کارت می‌تواند فضای ذخیره‌ای ۱۰ تا ۲۰ برابر بزرگ‌تر از سیم‌کارت‌های معمولی را داشته باشد. اتفاقی که به کاربران اجازه می‌دهد تا به برنامه‌های غیرمتمرکز و روش‌های ارتباطی دیجیتالی بهینه دسترسی داشته باشند.

در حال حاضر شرکت مخابراتی Telecom در چین دومین ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی بزرگ در کشور محسوب می‌شود و بیش از ۳۹۰ میلیون کاربر دارد. انتظار می‌رود که اولین برنامه برای سیم‌کارت بلاک چینی این دو شرکت در ماه‌های آتی و در هنگ‌کنگ راه‌اندازی شود.

Conflux، یک بلاک چین لایه ۱ است که هم‌زمان از اجماع‌های گواه کار و سپرده‌گذاری استفاده می‌کند و تنها بلاک چین منطبق با قوانین در کشور چین محسوب می‌شود. این پلتفرم مدعی است که تکنولوژی خود را در همکاری با برندهایی مانند اُریو و مک‌دونالد چین به‌کاربرده است. شرکت مادر این پلتفرم یا همان موسسه تحقیقاتی بلاک چینی شانگهای نیز تحت حمایت و پشتیبانی دولت مردمی شهر شانگهای است.

منبع: فکت‌کوینز

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا