آلت‌کوینکاربرد بلاک‌چین

شبکه کاردانو بهترین بلاکچین در توسعه

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

شبکه کاردانو، یکی از بلاکچین های مطرحی که توکن بومی آن در چند وقت اخیر با چالش‌هایی از نظر قیمت همراه بوده باری دیگر درزمینهٔ فعالیت شبکه خوش درخشید. داده‌های تازه نشان می‌دهند که فعالیت شبکه کاردانو درزمینهٔ توسعه دنیای وب ۳ نسبت به تمامی رقبا بهتر بوده است و توسط گیت هاب به‌عنوان برترین شبکه از نظر فعالیت توسعه بخش در میان دیگر شبکه‌ها نام گرفت.

به نقل از یوتودی، داده‌های پلتفرم تحلیلی سانتیمنت نشان می‌دهد که کاردانو درزمینهٔ فعالیت توسعه بخش از رقبایی مانند پولکادات، کوزاما و حتی اتریوم نیز بهتر عمل کرده و بالاتر تمام آن‌ها در رتبه اول قرار دارد.

شبکه کاردانو همیشه کی از پروتکل‌های محبوب توسعه‌دهندگان برای ساخت و جلو بردن برنامه‌های خود بوده است. در حالی که همیشه برخی از انتقادات از این شبکه وجود داشته است اما داده‌های گیت هاب اثباتی بر این موضوع است که پایگاه توسعه و غیرمتمرکز سازی شبکه تا چه حد قدرتمند است.

باید اشاره داشت که شبکه‌های دیگری نیز وجود دارند که درزمینهٔ رشد و توسعه فعالیت خوبی از خود نشان داده‌اند. شیباریوم و لدجر ریپل از جمله آن‌ها هستند که علیرغم توانایی‌های خود موفق نشدند به لیست برترین شبکه‌های توسعه بخش در دنیای وب ۳ ورود کنند.

رشد شبکه کاردانو

شبکه کاردانو کار توسعه‌دهندگان خود را مانند همیشه در قالب به‌روزرسانی‌های هفتگی به دیگر پروتکل‌ها و همچنین اعضای جامعه نشان می‌دهد. این به‌روزرسانی‌ها می‌توانند شامل اجرایی شدن توکن‌ها بر بستر میتریل، هایدرا و Project Catalyst باشند و یا مربوط به توسعه‌های دیگری باشند که توسعه‌دهندگان با عملی کردن آن‌ها در شبکه قصد دارند پروتکل کاردانو را در معرض دید اعضای جامعه قرار دهند.

نکته قابل‌توجه آن است که علیرغم افزایش فعالیت و بهبود وضعیت شبکه، توکن بومی این بلاک چین یعنی ADA همچنان موفق نشده است از روند ثابت و مایل به نزولی ماه‌های اخیر خود خارج شود. در حالی که شبکه این ارز در ماه‌های اخیر چندین بار لقب برترین بلاک چین توسعه بخش را به خود اختصاص داده است اما ADA به‌تازگی رتبه خود را نیز در میان برترین ارزهای بازار به سولانا تقدیم کرده است.

منبع: فکت‌کوینز

  • شبکه کاردانو بهترین بلاکچین در توسعه
کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا