کسب و کار هوشمند در ایران

شتاب‌دهنده تخصصی دیجیتال کشور در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

مدیر دپارتمان رایان گفت: نخستین شتاب‌دهنده تخصصی صنایع دیجیتال کشور (شتاب‌دهنده رایان) و اکوسیستم صنایع دیجیتال به همت شرکت دانش بنیان بهبود رایان در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد.

به گزارش اقتصاد الکترونیکی به نقل از ایرنا؛ حسین دهقان ظهارداشت: شتاب‌دهنده رایان با هدف ایجاد تحول صنعت دیجیتال و حمایت از ایده‌های نو و خلاق، ترویج فرهنگ کارآفرینی، اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی و به منظور حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی و ارزآوری شکل گرفته است. 

وی افزود: این شتاب‌دهنده به منظور حمایت، توسعه و سرمایه‌گذاری از تمامی صاحبان ایده در فضای کار اشتراکی رایگان خویش استقبال می‌کنند.

مدیر دپارتمان رایان تصریح کرد: در بخش شتاب‌دهی علاوه بر استقبال از ایده‌های نو و خلاق دانش آموزان، دانشجویان، فارغ التحصیلان و صاحبان کسب و کارهای نو، استارت‌آپ‌های هدفمند با بررسی نیازهای روز و تحلیل بازار داخل وخارج و نیاز استان به منظور تحریک و جذب ذهن‌های خلاق در زمینه‌های سلامت دیجیتال، لجستیک مارکتینگ، فینتک‌ها و اینترنت اشیا فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مشاوران و منتورهای شتاب‌دهنده رایان از میان نخبگان ایرانی دانشگاه‌های داخلی و خارجی هستند که هر یک به نوبه خود از تجربه‌ای طولانی مدت در زمینه ارتباط با صنعت و کارآفرینی برخوردارند.

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا