کسب و کار هوشمند در ایران

۵ شغل دورکاری با حقوق بالای ۱۵ میلیون تومان در ایران

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

در دنیای امروز و به دنبال پیشرفت فناوری و ارتباطات، شغل‌ های دورکاری به عنوان یک راه حل جدید برای کارفرمایان و کارمندان مطرح شده‌اند. این نوع کار، از نظر کارفرما به دلیل کاهش هزینه‌های اجاره محل کار و تأمین تجهیزات و از نظر کارمند به دلیل انعطاف‌پذیری در زمان و مکان انجام کار، گذراندن وقت بیشتر با خانواده و کاهش هزینه‌های رفت و آمد بسیار جذاب و در عین حال مقرون به صرفه است. با توجه به افزایش تعداد شغل‌های دورکاری، مطالعه و انتخاب یک شغل با حقوق مناسب و ثابت، برای افراد جویای مشاغل دورکاری، اهمیت دارد. در این گزارش ۵ شغل دورکاری با حقوق بالای ۱۵ میلیون تومان در ایران در آذرماه را معرفی می‌کند.

استخدام کارشناس حقوقی

شرکتی فعال در زمینه خرید و فروش و تبدیل رمز ارزها و ارز‌های الکترونیک، به دنبال استخدام کارشناس حقوقی است. این فرد باید به قانون تجارت، قانون تجارت الکترونیکی، قانون مدنی و قانون کار کاملا مسلط باشد. همچنین آشنایی با مفاهیم اولیه حوزه آی‌تی، بلاکچین و رمزارز نیز الزامی است. پیگیری مستمر اداری – حقوقی با مراجع و ارگان‌های ذی‌صلاح و تهیه دادخواست، رسیدگی به شکایات و دعاوی حقوقی و اداری مجموعه از وظایف این کارشناس حقوقی خواهد بود. فرد برای شروع همکاری با این شرکت به پروانه وکالت نیاز دارد و حقوق وی ۱۵ میلیون تومان خواهد بود.

استخدام کارشناس بازاریابی و فروش

یک شرکت تولید کننده پکیج گرمایشی، کارشناس بازاریابی و فروش با حقوق ۱۵ میلیون تومان استخدام می‌کند. پیگیری روند فروش از ابتدا تا انتها، دریافت سفارشات خرید از مشتریان و بررسی و تحلیل شرایط فعلی بازار و اطلاعات رقبا از وظایف این کارشناس است. توانمندی در مذاکره و متقاعدسازی، روحیه کار تیمی و پشتکار بالا، مسئولیت‌پذیری و علاقه‌مندی به یادگیری از ویژگی‌های فردی حائز شرایط برای شروع همکاری با این شرکت است. همچنین آشنایی نسبی با زبان انگلیسی یا ترکی استانبولی و بیش از ۳ سال سابقه کاری از موارد ضروری برای تصدی این شغل است.

استخدام طراح و گرافیست دورکاری

یک شرکت فعال در حوزه مارکتینگ و برندینگ به دنبال استخدام طراح و گرافیست است. این شرکت برای ایجاد کانال یوتیوب، صفحه اینستاگرام و توییتر خود به فردی با استعداد و خلاق برای طراحی‌های گرافیکی و ادیت ویدیو نیاز دارد. این صفحات در زمینه سلامتی جسم و ذهن انسان و تعامل او با محیط زیست فعالیت می‌کنند. تسلط به اصول طراحی و اصول برندینگ ضروری است. همچنین فرد متقاضی باید توانایی طراحی در سوشیال مدیا، طراحی لوگو و برندبوک و ادیت ویدیو را نیز داشته باشد. این شرکت برای این موقعیت شغلی ۱۵ میلیون تومان حقوق در نظر گرفته است.

استخدام تحلیلگر کسب و کار

شرکتی که در زمینه طراحی و ساخت محصولات حوزه سلامت با اتکا به راهکارهای الکترونیکی و دیجیتالی فعالیت می‌کند، به دنبال استخدام تحلیلگر کسب و کار است. این فرد باید بیش از سه سال سابقه کاری مرتبط داشته و به تحلیل داده و تحلیل محیط داخلی و بیرونی کسب و کار تسلط کامل داشته باشد. همچنین تسلط به ابزارهای تحلیل استراتژیک، اکسل-BI و پایتون ضروری است. داشتن پیشینه مارکتینگ، برندینگ و آینده پژوهی و آشنایی به فناوری‌های نوین امیتاز محسوب می‌شود. ساعت کاری این شرکت منعطف بوده و ۲۰ میلیون تومان حقوق دریافتی این موقعیت شغلی است.

استخدام برنامه نویس کریپتو (بلاکچین)

یک شرکت فعال در زمینه ارز دیجیتال که تاره تاسیس و حرفه‌ای است، برنامه‌ نویس کریپتو (بلاکچین) استخدام می‌کند. این برنامه‌نویس برای شروع همکاری با این شرکت به بیش از سه سال سابقه کاری قوی نیاز دارد. این سابقه کار باید در صرافی‌های ارز دیجیتال و طراحی و راه اندازی توکن اختصاصی و NFT باشد. این فرد باید مسلط به سولیدیتی و PHP و آشنا به قراردادهای هوشمند حوزه بلاکچین باشد. شرکت برای این برنامه نویس کریپتو ۱۸ میلیون تومان حقوق در نظر گرفته است.

منبع: کاماپرس

  • ۵ شغل دورکاری با حقوق بالای ۱۵ میلیون تومان در ایران
کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا