بازاریابی دیجیتال

گزارش ۵ شغل پردرآمد در حوزه دیجیتال مارکتینگ

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

کارشناسان حوزه دیجیتال مارکتینگ با استفاده از شبکه‌های اجتماعی میزان فروش یا خدمات یک برند را گسترش و بهبود می‌بخشند. یک فرد کارشناس در این حوزه می‌بایست برای جذب مخاطبان، مشتریان و فروش محصولات و خدمات بیشتر و در راستای برندسازی سازمان خود تلاش کند. حقوق دریافتی افراد در این شغل براساس مهارت و سازمانی که در آن مشغول به کار می‌شوند از ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان متفاوت است. برخی از کارفرمایان به متخصصین حوزه دیجیتال مارکتینگ براساس شرایط کاری و میزان مهارت فردی حقوقی معادل ۵۰ میلیون تومان نیز پرداخت می‌کنند. در ادامه ۵ شغل پردرآمد در حوزه دیجیتال مارکتینگ را معرفی می‌کند.

* یک شرکت در حوزه تولید محصولات مراقبتی، بهداشتی و آرایشی فردی در جایگاه کارشناس دیجیتال مارکتینگ استخدام می‌کند. فرد متقاضی باید کمتر از سه سال سابقه کاری مرتبط داشته باشد و حقوقی برابر با ۱۰ میلیون تومان دریافت خواهد کرد. افراد متفاضی باید به زبان انگلیسی جهت درک متون انگلیسی تسلط داشته باشند. تسلط به قوانین نگارش فارسی و انگلیسی، نوشتن متون تبلیغاتی، توانایی نویسندگی، نگارش روان و تولید محتوا با رعایت اصول سئو از جمله مهارت‌های مورد نیاز برای این شغل است. فرد متقاضی باید با سیستم مدیریت محتوا سی‌ام‌اس، نحوه انتشار و مدیریت محتوا در بستر وب و تنظیم تقویم محتوایی آشنایی کافی داشته باشد.

* شرکتی در حوزه واردات، تامین و توزیع مقاطع آهن آلات روسی، کارشناس دیجیتال مارکتینگ استخدام می‌کند. فرد در این موقعیت شغلی حقوقی برابر با ۱۰ میلیون تومان دریافت خواهد کرد و باید بین سه تا ۶ سال سابقه کاری داشته باشد. مدیریت وب سایت و رسانه‌های شرکت، توسعه و به‌روزرسانی سایت، اجرا و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی و تحلیل و بررسی دیتا و عملکرد کمپین‌ها و گزارش دهی منظم از جمله وظایف تعیین شده برای این موقعیت شغلی است. داشتن تسلط کافی به وردپرس، آشنا با اصول سئو، مسلط به ابزار گوگل، آشنایی با رسانه‌های تبلیغاتی کلیکی و ریتارگتینگ و تکنیک‌های بهینه سازی کمپین‌ها از جمله مهارت‌های مورد نیاز برای این شغل است.

* یک هلدینگ در حوزه‌ی تولید و توسعه نرم‌افزار به‌دنبال استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ با کمتر از سه سال سابقه کاری است. به فرد استخدام شده حقوقی برابر با ۱۱ میلیون تومان پرداخت خواهد شد. برنامه‌ریزی و اجرا کمپین‌های تبلیغات دیجیتال، توسعه کانال‌های جدید دیجیتال، طراحی و اجرای اتوماسیون ارزیابی و بهبود مستمر اتوماسیون پیامکی و ارائه گزارش از جمله وظایف تعیین شده برای این کارشناس است. تسلط در کپی‌رایتینگ پیام‌های تبلیغاتی، آشنایی با بازار سرمایه، تسلط بر ابزارهای تحلیلی گوگل، آشنایی با وردپرس و توانایی ساخت لندینگ پیج از جمله مهارت‌های مورد نیاز متقاضیان است.

* یک شرکت در زمینه خرید و فروش و خدمات پس از فروش محصولات برند فونیکس، کارشناس دیجیتال مارکتینگ خانم استخدام می‌کند. حقوق تعیین شده برای این موقعیت شغلی ۱۴ میلیون تومان بوده و عدم سابقه کاری از اهمیت چندانی برخوردار نیست. متقاضیان باید با حوزه دیجیتال مارکتینگ، کمپین تبلیغاتی و نرم‌افزار فتوشاپ آشنایی داشته باشند. فرد در این موقعیت شغلی باید امور تبلیغاتی و اداری واحد فروش این نمایندگی و امور تبلیغاتی شبکه اجتماعی اینستاگرام، پست‌ها و بنرها را انجام دهد.

* یک گروه صنعتی، بازرگانی و سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت و معدن فردی در ردیف شغلی کارشناس دیجیتال مارکتینگ استخدام خواهد کرد. فرد در این موقعیت شغلی باید حداقل سه سال سابقه کاری مرتبط داشته باشد و حقوقی برابر با ۲۰ میلیون تومان دریافت خواهد کرد. تسلط بر پلتفرم‌های تبلیغاتی Google Adwords، آشنایی با ابزارهای خودکارسازی میل‌چیمپ و میل مارکتینگ از جمله مهارت‌های تعریف شده برای این شغل است. همچنین، فرد متقاضی باید با ابزارهای تحلیلی گوگل آنالیتیکس، گوگل تگ منیجر و گوگل سرچ آشنایی داشته باشد.

منبع: کاماپرس

  • گزارش ۵ شغل پردرآمد در حوزه دیجیتال مارکتینگ
کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا