اپلیکیشن و نرم افزاررسانه دیجیتال

آموزش کامل خرید شماره مجازی تلگرام (Telegram)

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
امیر حسین نجفی

آیا به دنبال شماره مجازی برای تلگرام‌ (Telegram) خود هستید؟ اگر جوابتان مثبت است، این مقاله مخصوص شماست. قرار است در این مقاله  به آموزش خرید شماره مجازی تلگرام با استفاده از توکن تون (TON) بپردازیم. شماره‌هایی که توسط این پلتفرم محبوب به صورت اختصاصی برای افتتاح حساب در تلگرام به کار می‌روند. اما قبل از هر چیز مروری بر این پروژه بزرگ خواهیم داشت، پس با ما در ادامه همراه باشید.

تلگرام را بیشتر بشناسید!

تقریباً همه ما تلگرام را می‌شناسیم! پیام رسانی پرسرعت با قابلیت مکالمه که مبتنی بر فضای ابری است. علاوه بر این، پیام رسان جذاب ما در سیستم عامل‌های اندروید، iOS، ویندوز فون، ویندوز، macOS، NT و لینوکس در دسترس کاربران قرار دارد. همین مسئله باعث می‌شود کاربران مختلف با سلیقه‌های متفاوت عاشق این پیام‌رسان شوند.

کاربران تلگرام می‌توانند از طریق این برنامه عکس، فیلم، استیکر، موزیک و بسیاری دیگر از فایل‌ها را برای یکدیگر ارسال کنند. البته ماجرا به همین ویژگی‌ها ختم نمی‌شود. مهم‌ترین ویژگی تلگرام که باعث محبوبیت روز افزون این پیام رسان شده است، امنیت بسیار بالای آن است. تلگرام اطلاعات کاربرانش را نمی‌فروشد و از داده‌های آنها در برابر حمله هکرها محافظت می‌کند.

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

چرا تایید شماره تلفن در تلگرام اجباری است؟

شماره مجازی تلگرام یا شماره واقعی، فرقی نمی‌کند! همیشه باید شماره تلفن خود را تایید کنید. از خود می‌پرسید چرا؟ پاسخ این سوال آنقدرا هم که فکر می‌کنید سخت و پیچیده نیست. تلگرام پیام‌رسانی ایمن است که حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران خود را بزرگترین هدف خود می‌داند. بنابراین تایید شماره تلفن قدم کوچکی برای حرکت در مسیر حفظ حریم شخصی و افزایش امنیت کاربران است. در واقع نرم افزار با تایید شماره تلفن همراه می‌تواند تایید کند که با کاربران واقعی طرف است یا افراد سواستفاده‌گر!

چرا تایید شماره تلفن در تلگرام اجباری است؟

چرا برای استفاده از تلگرام به شماره مجازی نیاز داریم؟

همان طور که گفتیم، تلگرام به دلیل حفظ حریم شخصی کاربرانش شناخته می‌شود. علاوه بر این، رمزنگاری داده‌ها، ویژگی‌های جذاب برای چت گروهی و کانال‌ها همگی باعث شده‌اند این شبکه اجتماعی به صورت گسترده مورد استفاده کاربران قرار بگیرد. به یاد داشته باشید این پیام‌رسان به شما اجازه می‌دهد شماره خود را از دیگران مخفی کنید؛ با این حال همیشه به یک شماره برای ثبت نام نیاز خواهید داشت.

چرا برای استفاده از تلگرام به شماره مجازی نیاز داریم؟

برای ایجاد حساب کاربری تلگرام، داشتن یک شماره تلفن الزامی است. بعد از ورود شماره تلفن در برنامه، یک کد تایید برای شما پبامک می‌شود. شما باید این کد را ظرف ده دقیقه در برنامه وارد کنید تا هویت خود به عنوان مالک شماره را تایید کنید. بنابراین اگر نمی‌خواهید شماره تلفن خود را برای ثبت نام استفاده کنید، یا قصد دارید چند حساب کاربری در تلگرام باز کنید باید از شماره مجازی استفاده کنید.

آیا می‌توان چند شماره مجازی تلگرام داشت؟

دوست دارید چندین اکانت تلگرام داشته باشید؟ خبر خوب اینکه محدودیتی برای تعداد اکانت‌های تلگرام وجود ندارد. در واقع می‌توانید یک حساب تلگرام برای فعالیت‌های شخصی و یک حساب دیگر برای فعالیت‌های تجاری خود داشته باشید. با این همه برای ثبت حساب دوم در تلگرام به یک شماره جدید نیاز خواهید داشت. با همه اینها خرید یک شماره جدید می‌تواند سخت باشد. اینجاست که شماره مجازی تلگرام به کارتان می‌آید و به شما کمک می‌کند چند حساب کاربری در کنار هم داشته باشید.

حالا شرایط برای گرفتن یک شماره مجازی و افتتاح حساب راحت‌تر شده است. چرا که می‌توانید به راحتی و با کمک خود تلگرام یک شماره مجازی برای افتتاح حساب در تلگرام پیدا کنید. در این مقاله همراه فکت کوینز باشید تا مراحل دریافت شماره مجازی از تلگرام را بررسی کنیم.

چطور از تلگرام شماره مجازی بخریم؟

بعد از مزایده یوزرنیم‌های (Username) منحصر به فرد در بلاک چین TON، حالا تلگرام مرحله بعدی کسب و کار خود را آغاز کرده است. این شبکه اجتماعی شماره‌های ناشناس منحصر به فرد خود را به مزایده می‌گذارد و کاربران می‌توانند با خرید این شماره‌ها بدون نیاز به خرید سیم کارت یک حساب کاربری جدید بسازند.

فرایند خرید این شماره‌های مجازی تفاوت چندانی با فرایند خرید نام‌های کاربری که چندی پیش دیدیم نخواهد داشت. برای خرید یوزرنیم باید به سراغ سایت Fragment بروید؛ سایتی که محصولات دیجیتالی تلگرام در آن به فروش می‌رسد. به یاد داشته باشید که برای خرید شماره مجازی تلگرام باید کیف پول Tonkeeper خود را شارژ، و آن را به وبسایت متصل کنید.

قیمت این سیم کارت‌ها آنقدر زیاد نیست؛ در واقع شما می‌توانید با ۹ توکن TON نیز یک شماره مجازی تلگرام بخرید. این را هم در نظر بگیرید که برخی از شماره‌های مجازی خاص مانند +۸۸۸-۸-۸۸۸ با قیمت‌هایی مانند ۳۱۵۰۰ توکن TON فروش رفته‌اند. البته این نکته را فراموش نکنید که این شماره‌ها فقط در ثبت نام تلگرام کارایی دارند و نمی‌توان از آنها برای دریافت پیامک یا برقرای تماس استفاده کرد.

فروش این شماره‌ها روش دیگری برای تلگرام محسوب می‌شود تا بتواند سرمایه مورد نیاز برای پیشرفت اپلیکیشن را فراهم کند. این شرکت طرح اشتراک ویژه (پریمیوم) خود را در اوایل سال ۲۰۲۲ راه اندازی کرد. چند ماه پس از راه اندازی این طرح، پاول دورف با ارائه یک گزارش اعلام کرد که در همین مدت کوتاه ۱ میلیون کاربر این شبکه به کاربران پرمیوم تبدیل شده‌اند. البته اشاره به این مسئله خالی از لطف نیست که سرویس‌های دیگری نیز این خدمات را ارائه می‌دهند. هدف از خرید این شماره‌ها از تلگرام بیشتر حمایت از این پلتفرم است.

تن کوین (TON) چیست؟

TON یک شبکه بلاک چینی است که در ابتدای سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد. TON خود مخفف عبارت The Open Network یعنی شبکه باز است. این توکن از مکانیسم گواهی سپرده یا همان اثبات سهام (POS) استفاده می‌کند که آن را به شبکه‌ای مقیاس‌پذیر و امن برای میلیاردها کاربر این شبکه تبدیل کرده است. قبل از پرداختن به شماره مجازی تلگرام بیایید ابتدا با تاریخچه این پروژه کمی آشنا شویم.

تن (TON) در ابتدای راه خود با موانع و چالش‌های زیادی رو به رو شد. مهم‌ترین هدف این شبکه تسهیل پرداخت‌ ارز دیجیتال از طریق تلگرام بود. با این حال وقتی تلگرام نتوانست ۱.۷ میلیارد دلار توکن GRAM خود را به فروش برساند، SEC وارد عمل شد و تلگرام اولین پرونده قضایی خود را باخت. نتیجه این باخت، جدایی تلگرام از TON بود.

پس از جدایی تن کوین (Toncoin) از تلگرام، توسعه دهندگان آن به کار روی این شبکه ادامه دادند. تلاشی که به تولد NewTon در سال ۲۰۲۰ ختم شد. NewTon با عملکرد بهتر و مقیاس‌پذیری بیشتر به شبکه‌ای امن برای کاربران تبدیل شد. این شبکه به لطف کارمزد پایین تراکنش‌ها و سرعت بسیار بالا خیلی سریع محبوبیت پیدا کرد و از شکست نسخه قبلی فاصله گرفت.

از کجا Toncoin بخریم؟

اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال مانند بایننس، Toncoin را ارائه می‌کنند. با این حال می‌توان این توکن را از طریق کیف پول‌های مختلف نیز خریداری کرد. این مورد وقتی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که بدانید اکثر صرافی‌ها کارمزد سنگینی برای معاملات در نظر می‌گیرند. علاوه بر همه این موارد، در نظر داشته باشید که Toncoin را به صورت همتا به همتا نیز می‌توان معامله کرد.

کلام آخر

همانطور که دیدیم، تلگرام فروش شماره‌های مجازی غیرمتمرکزش را آغاز کرده است. فروش این شماره‌ها به صورت مزایده انجام می‌شود. این یعنی برای خرید این شماره‌ها باید بهترین پیشنهاد متعلق به شما باشد. برای خرید شماره‌ مجازی تلگرام باید توکن تون داشته باشید. شما می‌بایست این توکن‌ها را به کیف پولی که از TON پشتیبانی می‌کند منتقل کنید. نهایتا هم می‌توانید با توکن‌های خود در مزایده شماره‌ها شرکت کنید. آیا تاکنون شماره مجازی تلگرام خریدهاری کرده‌اید؟ به نظر شما این فاز جدید از فعالیت‌های تلگرام تا چه اندازه به موفقیت این شرکت کمک خواهد کرد؟

سوالات متداول

آیا می‌توان بدون سیم‌کارت در تلگرام ثبت نام کرد؟

تلگرام، یک پلتفرم پیام‌رسانی محبوب ایت که همیشه اپلیکیشن خود را با چندین ویژگی جدید به روز کرده است. یکی از تغییرات عمده آن فرآیند ثبت نام جدید است. اکنون، کاربران برای ثبت‌نام نیازی به شماره تلفن ندارند و می‌توانند با شماره مجازی ثبت نام کنند. پیش از این کاربران تلگرام برای ایجاد اکانت تلگرام باید شماره موبایل خود را وارد می‌کردند.

قیمت شماره‌های مجازی تلگرام چقدر است؟

قیمت این سیم کارت‌ها آنقدر زیاد نیست؛ در واقع شما می‌توانید با ۹ توکن TON نیز یک شماره مجازی تلگرام بخرید. این را هم در نظر بگیرید که برخی از شماره‌های مجازی خاص مانند +۸۸۸-۸-۸۸۸ با قیمت‌هایی مانند ۳۱۵۰۰ توکن TON فروش رفته‌اند.

منبع: فکت کوینز

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا