مقاله کسب و کار دیجیتال

چطور آژانس های کسب و کار تقلبی را شناسایی کنیم؟

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
مترجم : علی ‌آل ‌علی 

در دنیای کسب و کار همکاری میان شرکت ها با هم امر رایجی محسوب می شود. از طرف دیگر خدمات برخی از آژانس ها هم شرکت های تجاری و هم مشتریان عادی را شامل می گردد. در چنین فضایی پیدا کردن یک موسسه یا آژانس قابل اعتماد برای همکاری بلندمدت امر مهمی خواهد بود. در دنیایی که عمر بسیاری از شرکت ها بی نهایت کوتاه است، شما با پیدا کردن یک آژانس تجاری مطمئن می توانید با خیال راحت سراغ سایر برنامه های تان بروید. این امر شما را از نظر مدیریت زمان در شرایط بسیار خوبی قرار می دهد. چطور آژانس های کسب و کار تقلبی را شناسایی کنیم؟

بسیاری از افراد فکر می کنند به اندازه کافی باهوش هستند تا آژانس های تقلبی را شناسایی کنند. با این حال آمارهای مربوط به کلاهبرداری آژانس های تقلبی روز به روز در حال افزایش است. این امر می تواند برای بسیاری از برندها در همان ابتدای مسیر کسب و کار دشوار بوده و توانایی مالی شان را به شدت کاهش دهد. درست به همین خاطر اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف هستید، باید همیشه اقدام به همکاری با موسسه های معتبر نمایید، در غیر این صورت شاید به سادگی فرصت تاثیرگذاری بر روی مشتریان را پیدا نکرده و وضعیت کاری تان به طور مداوم سخت تر شود. 

دانلود فایل PDF و مشاهده عناوین ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” شماره ۱۸، اسفندماه۱۴۰۰

هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از نکات مهم برای شناسایی راحت آژانس های تقلبی است. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی وضعیت کاری تان کمک کرده و موقعیت تان در بازار را بهینه سازی خواهد کرد. در ادامه برخی از مهمترین نکات در این میان را مورد بررسی قرار می‎دهیم. 

شناسایی کسب و کار تقلبی؛ به تجربه و احساسات تان اطمینان کنید

گاهی اوقات افراد از همکاری با برخی از آژانس ها حس خوبی پیدا نمی کنند. این امر می تواند نوعی کنجکاوی نسبت به شیوه فعالیت آژانس موردنظر یا حتی ناتوانی برای درک دلیل شیوه های عجیب فعالیت آنها باشد. چنین نکته ای در مورد برخی از برندها و کارآفرینان باتجربه مصداق بیشتری دارد. با این حساب هر وقت شما احساس خوبی از همکاری با یک برند نداشتید، می توانید به سادگی آن همکاری را کنار بگذارید. 

اطمینان از تجربه های قبلی کارآفرینان امر بسیار مهمی محسوب می شود. شما با استفاده از تجربه های قبلی تان می توانید بسیار راحت آژانس های معتبر را از نمونه های تقلبی تشخیص دهید. پس همیشه نیم نگاهی به تجربه های قبلی تان داشته باشید. 

جهت مشاهده و دانلود ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

جست و جو برای آدرس دفتر مرکزی آژانس ها

هر آژانس معتبری در دنیای کسب و کار باید یک دفتر مرکزی داشته باشد. گاهی اوقات برخی از آژانس های تقلبی آدرس های اشتباه یا حتی کاملا نادرست پیش روی مخاطب هدف قرار می دهند. با این حساب شما در صورت جست و جوی ساده آدرس آژانس های موردنظر می توانید به ساده ترین شکل ممکن شروع به ارزیابی اعتبار موسسه موردنظر نمایید. 

اگر آدرس آژانس موردنظر درست نبود، شما می توانید به سادگی دور آن را خط کشیده و شروع به فعالیت در حوزه های متفاوت نمایید. متاسفانه برخی از کارآفرینان حتی پس از اینکه نسبت به آدرس اشتباه برخی از آژانس ها آگاهی پیدا کردند، باز هم اقدام به همکاری با آنها می کنند. در این صورت دیگر شما دلیلی برای شکایت از کلاهبرداری چنین آژانس هایی نخواهید داشت. 

” اقتصادالکترونیکی” آخرین و به روزترین محتوی در کسب‌وکار دیجیتال

تماس با مشتریان قبلی آژانس ها

آژانس های معتبر در دنیای کسب و کار همیشه مشتریان راضی دارند. این امر به برندهای مختلف برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و موقعیت آنها را نیز به طور قابل ملاحظه ای توسعه می دهد. اگر شما به یک آژانس کاری شک دارید، می توانید به ساده ترین شکل ممکن سراغ مشتریان قبلی شان را بگیرید. این امر شما را به ساده ترین شکل ممکن در کانون توجه برندهای مختلف قرار می دهد. دلیل آن نیز شجاعت تان برای پیگیری سابقه کاری آژانس هاست. اگر مشتریان قبلی یک آژانس از همکاری با آن رضایت کافی را دارند، شما می توانید با اطمینان بسیار زیاد همکاری با آنها را شروع کنید. در این صورت دیگر مشکلی از نظر اطمینان به موسسه های موردنظر پیش روی تان نخواهد بود. 

بی شک اعتماد کردن به موسسه ها و آژانس های مختلف امر سختی محسوب می شود. با این حال اگر شما نکات مورد بحث در این مقاله را در یاد داشته باشید، کارتان بسیار ساده تر هر زمان دیگری می شود. 

منبع: فرصت امروز

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. بازتاب: مدیریت کسب و کار با چاشنی تنوع فرهنگی : پایگاه خبری اقتصاد الکترونیکی
  2. بازتاب: سرمایه‌گذاران موفق چگونه سرمایه‌گذاری می‌کنند؟ تیم دریپر پاسخ می‌دهد : پایگاه خبری اقتصاد الکترونیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا