تحلیل ارز دیجیتال

پیش‌بینی کریپتوها شیائو فنگ، رئیس گروه HashKey برای سال سال۲۰۲۴

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

شیائو فنگ، رئیس گروه HashKey، پیش‌بینی کرده است که اتریوم در سال۲۰۲۴، در زمینه ارائه نوآوری‌های مربوط به فناوری بلاک‌چین، دست برتر را خواهد داشت.

وی به پتانسیل بی‌نظیر اتریوم در پیشبرد حوزه بلاک‌چین و انتقاداتی که نسبت به استراتژی فعلی توسعه بیت‌کوین وجود دارد، اشاره کرد.

دکتر شیائو بر نقش برجسته اتریوم در آینده فناوری بلاک‌چین تاکید کرد و گفت: هیچ پلتفرمی از نظر پیشرفت‌های تکنولوژیک، حتی نزدیک به اتریوم هم نیست. این پیشتازی با تلاش‌های مداوم اتریوم در توسعه برنامه‌هایی با ارزش واقعی و موارد استفاده خاص به‌دست آمده که موقعیت این بلاک‌چین به‌عنوان رهبر نوآوری را تثبیت می‌کند.

شیائو فنگ رئیس گروه HashKey همچنین به مسیر لازم برای موفقیت بیت‌کوین اشاره و عنوان کرد که این بلاک‌چین باید به ویژگی‌های اساسی خود پایبند باشد.

علاوه بر این، وی درباره بلوغ فناوری لایه۲ بلاک‌چین صحبت و بر نقش آن در حمایت از تکثیر برنامه‌های کاربردی با ارزش ملموس تاکید کرد.یکی دیگر از روندهای کلیدی شناسایی‌شده توسط شیائو برای سال۲۰۲۴، ادغام بلاک‌چین با هوش مصنوعی (AI) و گسترش نفوذ حوزه کریپتو در محیط‌های آموزشی است.

او تصور می‌کند که فناوری بلاک‌چین، ایجاد شبکه‌های همکاری در مقیاس بزرگ را تسهیل می‌کند و می‌تواند نقشی محوری در مدیریت مالکیت معنوی برای هوش مصنوعی داشته باشد.

دکتر شیائو با تاکید بر ماهیت بلاک‌چین که وابستگی زیادی به توسعه‌دهندگان خود دارد، خاطرنشان کرده است که احتمال موفقیت بلاک‌چین‌هایی که توسط توسعه‌دهنده‌های بیشتری حمایت می‌شوند، بیشتر است. این دیدگاه با این ایده که شبکه‌های بلاک‌چین برای جلب‌توجه توسعه‌دهندگان و نه افزایش تقاضای مصرف‌کننده رقابت می‌کنند، مطابقت دارد.

منبع: رمزارز نیوز

  • پیش‌بینی کریپتوها شیائو فنگ، رئیس گروه HashKey برای سال سال۲۰۲۴
کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا