آلت‌کویناتریومتحلیل ارز دیجیتال

شیبا اینو به دومین دارایی ۱۰۰ نهنگ بزرگ اتریوم تبدیل شد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

مازیار نسیمی

شیبا اینو با پیشی گرفتن از توکن صرافی اف‌تی‌اکس (FTT) به دومین دارایی ۱۰۰ نهنگ بزرگ شبکه اتریوم تبدیل شد. شیبا اکنون به جمع ۱۰ رمزارز برتر از نظر ارزش بازار (غیر از استیبل کوین‌ها) پیوسته است.

اگرچه اکنون به نظر می‌رسد که توجهات به سمت رمزارز شیبا جلب شده است، اما شرایط در چند روز قبل کاملا متفاوت بوده است. حتی با وجود آنکه پلتفرم معملاتی رابین‌هود، شیبا اینو را فهرست کرده است، اما این رمزارز با کاهش حجم معاملات مواجه شده است، به طوری که تعداد کل تراکنش‌های این رمزارز تنها ۲۱۶,۲۶۰ تراکنش بوده است. با وجود این قیمت شیبا تا حد زیادی از بازار نزولی روزهای اخیر مصون مانده است.

جهت مشاهده ودانلود فایل pdf ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

شیبا اینو در رتبه دهم رمزارزهای برتر

موضوعی که در شرایط فعلی بازار شگفت انگیز است رسیدن شیبا اینو به رتبه دهم رمزارزها (بدون در نظر گرفتن استیبل کوین‌ها) از نظر ارزش بازار است. این میم کوین در حال حاضر با ارزش بازار ۹.۴۵ میلیارد دلار، پس از لونا و بالاتر از ترون قرار دارد.

طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت شیبا اینو ۵.۱۷٪ رشد کرد هرچند که طی هفته اخیر ۱۴.۹۲٪ کاهش قیمت داشته است.

قیمت لحظه‌ای شیبا معادل با ۰.۰۰۰۰۱۷۶۲ دلار یا تقریبا ۰.۵۳ تومان است. به علاوه، حجم معاملات این رمزارز طی ۲۴ ساعت گذشته ۲٬۱۶۷٬۴۱۹٬۲۳۷ دلار بوده است.

نمودار تغییرات ارزش بازار شیبا اینو
ارزش بازار شیبا اینو به ۹.۴۵ میلیارد دلار رسید؛ منبع: تریدینگ ویو

اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در فین‌تک (فناوری مالی)  

عملکرد شیبا اینو در سال ۲۰۲۱

قیمت شیبا اینو در سال گذشته ۱۲۱,۰۰۰ برابر شد. قیمت این رمزارز در ۱ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۲ دی ۱۳۹۹) فقط ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۳ دلار بود و پس از گذشت ۱۰ ماه، قیمت آن به ۰.۰۰۰۰۸۴۱ دلار رسید. یک دلار سرمایه‌گذاری در شیبا اینو در ۱ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۲ دی ۱۳۹۹) تا ۲۷ اکتبر همان سال (۵ آبان ۱۴۰۰) به حدود ۱.۲ میلیون دلار سرمایه تبدیل شده بود. البته باید توجه داشت که در آن زمان کسی شیبا اینو را نمی‌شناخت و شانس انتخاب این رمزارز از میان بیش از ۱۰٬۰۰۰ شت کوین موجود در بازار، بسیار پایین بود.

از جنبه‌های خنده دار وضعیت فعلی بازار این است که این میم‌کوین در کنار دوج کوین به جمع ۱۰ رمزارز برتر از نظر ارزش بازار پیوسته است و به طرز خاصی به یک گزینه موجه برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده است. این رمزارز در حال حاضر دومین دارایی ۱۰۰ کیف پول بزرگ شبکه اتریوم است. البته باید دید که آیا این رمزارز می‌تواند در اوج بازار خرسی ارزش خود را حفظ کند یا خیر.

البته شیبا اینو به تنهایی موفقیت ۱۰۰ نهنگ بزرگ اتریوم را به دست نیاورده است. این رمزارز به کمک موارد مختلف به ویژه سازوکارهای بازار کریپتو نظیر اوراق مشتقه و قراردادهای اختیار معاملات توانسته است به چنین رشد چشمگیری دست یابد. به علاوه، این توکن در شبکه‌های اجتماعی نیز محبوب است و ایلان ماسک مدیرعامل تسلا هم از این میم‌کوین حمایت کرده است.

منبع: میهن بلاکچین و به نقل از نیوزبی‌تی‌سی،

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا