آلت‌کوینتحلیل ارز دیجیتال

شیبا اینو تمرکز خود را به هوش مصنوعی تغییر می‌دهد!

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نرخ سوزاندن توکن شیبا اینو (SHIB) شاهد افزایش قابل‌توجهی در حدود ۶۰ درصد بود. این افزایش قابل‌توجه، به دنبال گمانه‌زنی‌ها در مورد تغییر بالقوه تمرکز این میم کوین به سمت هوش مصنوعی، رخ داد.

داده‌های پلتفرم Shibburn نشان می‌دهند که ۸۱.۲ میلیون توکن SHIB در طول روز گذشته سوزانده شده است. بالغ بر ۷۹،۱۲۷،۰۲۷ توکن‌ شیبا اینو در یک تراکنش سوزانده شدند و به یک کیف پول بدون بازگشت انتقال یافتند. به گزارش Shibburn، چهار انتقال دیگر هم کمتر از ۲.۵ میلیون توکن شیبا ارزش داشتند.

اما این رویداد توکن‌سوزی تأثیر قابل‌توجهی بر قیمت SHIB نداشت. این میم کوین در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲ درصد افزایش قیمت داشته و در زمان نگارش خبر، با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۸۶۸۵ دلار معامله می‌شود.

هدف از سوزاندن یک توکن، معمولاً کاهش عرضه در گردش آن است. کاهش عرضه از نظر تئوری می‌تواند منجر به کمبود شود و در صورت ثابت ماندن تقاضا، به طور بالقوه باعث افزایش قیمت می‌گردد.

داشبورد Shibburn نشان داد که ارتش شیبا از زمان اجرای مکانیسم سوزاندن، ۴۱۰.۶ تریلیون توکن SHIB را سوزانده است. این امر عرضه آن را تا زمان انتشار به ۵۸۹.۳ تریلیون کاهش داده است.

همان‌طور که گفته شد، در میان ناظران بازار گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه اکوسیستم شیبا اینو ممکن است در حال بررسی تغییر رویکرد به سمت هوش مصنوعی باشد. این تصور از نظرات اخیر ذی‌نفعان در اکوسیستم این میم کوین ناشی می‌شود.

اگر شیبا وارد فضای هوش مصنوعی شود، به یک شبکه بلاکچین همه‌کاره تبدیل خواهد شد. لازم به ذکر است که این اکوسیستم با معرفی موفقیت‌آمیز شیباریوم، راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه دوم و راه‌اندازی سیستم هویت دیجیتال خود در این بلاکچین، به نقطه عطف مهمی دست یافته است.

منبع: رمزارزنیوز

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا