عرضه تجربه وب۳ ازسوی دیزنی به مناسبت ۱۰۰ سالگی دیزنی موزیک
شرکت دیزنی (Disney) به مناسبت ۱۰۰ سالگی آغاز به کار خود و با همکاری شرکت Obsess که در زمینه خلق ویترینهای مجازی تعاملی فعالیت دارد، قصد دارد یک تجربه جدیدی از وب۳ را برای کاربران فروشگاه آنلاین Disney Music Emporium فراهم کند. این تجربه مجازی ۳۶۰ درجه سهبعدی، به کاربران این امکان را میدهد تا با کلیک روی سیدیها و…، آهنگهای فیلمها و برنامههای محبوب دیزنی را در دنیایی مجازی پیدا کنند و در این فضا، تعامل داشته باشند.
تجربه وب۳ اخیرا و برای فراهم کردن دسترسی کاربران به یک ویترین فروشگاهی مجازی ایجاد شده که از این طریق، اطلاعاتی همچون موسیقی متن فیلمها و برنامههای ویژه دیزنی مانند Encanto، Wandavision، Turning Red و Tomorrowland به نمایش درمیآید. در این فضا، کاربران میتوانند با کلیک روی بخشهای مختلف این وبسایت، به جزئیاتی مانند عناوین موزیکها دسترسی پیدا کرده، به آنها گوش دهند یا سیدیها و فایلها را به سبد خرید آنلاین خود اضافه کنند. بر اساس این قابلیت که به مناسبت ۱۰۰ ساله شدن شرکت دیزنی که در سال آینده یعنی ۲۰۲۳ رقم میخورد، عرضه خواهد شد کاربران میتوانند با کلیک روی یک تایملاین موزیکال تحت عنوان
” اقتصادالکترونیکی“ آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال
Disney۱۰۰: The Wonder of Disney Music به مجموعهای از موزیکهای محبوب این شرکت در یک قرن اخیر دسترسی پیدا کنند. از جمله این عناوین میتوان به نخستین نمایش میکی و مینیماوس در استیمبوت ویلی، سفیدبرفی و هفتکوتوله در سال ۱۹۳۷، فانتازیا در سال ۱۹۴۰ و Moana در سال ۲۰۱۶ اشاره کرد.
کن بانت، رئیس «دیزنی موزیک گروپ» در این رابطه گفت: ما از همکاری با Obsess برای راهاندازی یک تجربه جدید خرید هیجانانگیز برای فروشگاه Disney Music Emporium بسیار خوشحالیم. همزمان با آمادهسازی مقدمات جشن ۱۰۰ سالگی، کاربران میتوانند از این طریق، به کشف تجربههای جدید و سرگرمی بپردازند. دیزنی در قالب برنامه ۲۰۲۲ Disney Accelator همکاری خود را با چند شرکت فعال در حوزه وب۳ آغاز کرد تا بتواند از این طریق، سرگرمیهای جدیدی را برای کاربران خود خلق کند.
شرکت Obsess یکی از مجموعههایی است که دیزنی برای مشارکت در برنامه امسال خود انتخاب کرده است. از دیگر شرکتها میتوان به Flickplay، Polygen و Lockerverse اشاره کرد. در برخی گزارشها آمده که دیزنی در حال کار روی ارائه تجربه جدیدی از خرید است که از طریق آن، کاربر یک کد QR را در اپلیکیشن دیزنی پلاس اسکن و محصول را خریداری میکند.
منبع: دنیای اقتصاد
- “فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم
- ” اقتصادالکترونیکی” آخرین و به روزترین محتوی کسبوکار دیجیتال