توکن‌های غیر مثلی (NFT)کسب وکار هوشمند در جهان

غول قهوه آمریکا در پی تجربه‌ای جدید؛ همکاری استارباکس با شبکه پالیگان

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
مهرداد فرامهر

استارباکس ، برند معروف قهوه، اکنون با بلاک چین پالیگان برای ایجاد تجربه Web۳ که اخیراً رونمایی شده است، شریک شده است.

از طریق این ابتکار جدید، مشتریان و کارگران برنامه جوایز استارباکس در ایالات متحده قادر خواهند بود تمبرهای کلکسیونی دیجیتال را در قالب NFT جمع آوری و خریداری کنند.

تمبرها دارای آثار هنری شناخته شده استارباکس هستند که به طور مشترک توسط هنرمندان خارجی و شرکای استارباکس تولید شده است. تمبرهای نسخه محدود را می توان با کارت اعتباری خریداری کرد.

در نتیجه، هیچ کیف پول بیت کوین یا کریپتو ضروری نخواهد بود و استارباکس این را به موقعیت سرگرم کننده و ساده ای برای اعضا تبدیل می کند تا از این فناوری جدید استفاده کنند و ادعای وفاداری به استارباکس را داشته باشند.

کاربران استارباکس برای تعامل با تجربه Starbucks Odyssey با استفاده از اعتبار پاداش فعلی خود به برنامه وب وارد می شوند.

پس از آن، کاربران می توانند در فعالیت های مختلفی شرکت کنند که توسط استارباکس به عنوان “سفرها” شناخته می شود، مانند بازی های تعاملی یا تکمیل کارهایی که دانش آنها را در مورد استارباکس یا قهوه به طور کلی گسترش می دهد. اعضا می‌توانند با تکمیل این ماجراجویی‌ها (توکن‌های غیرقابل تعویض) گنجینه‌های دیجیتال اولیه را در قالب NFT به دست آورند. با این حال، Starbucks Odyssey از اصطلاحات فنی خودداری می‌کند و از این مجموعه‌های NFT به عنوان «مهر سفر» یاد می‌کند.

مجموعه ای از NFT های نسخه محدود نیز در برنامه وب Starbucks Odyessy فروخته می شود که با دستگاه های تلفن همراه سازگار است.

به گفته این شرکت، این انتخاب ها هنوز در حال انجام است، بنابراین هنوز آماده نیستند که هزینه NFT های خود را فاش کنند یا اینکه در زمان راه اندازی چه تعداد در دسترس خواهد بود.

با این حال، تمبرهای مختلف NFT بر اساس کمیاب بودن ارزش متفاوتی دارند و می‌توانند توسط اعضای Starbucks Odyessy در بازار خریداری یا معامله شوند و مالکیت آنها در بلاک چین تأیید شود.

منبع: اقتصادآنلاین

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا